M3 Yngve Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 Var på Rud skogen i ettermiddag på Track dag med Rud Racing. Meget gromt treff, med masse kjøring. Fikk justert opp litt dempere. Ble jaggu 8 dekk mindere i hugen også.( brukte dekk) Bilen funker meget bra, så er godt fornøyd nå. Bare å lade opp med nye dekk, så for vi se om det går bra på Våler på søndag. Fikk på litt mere reklame i går også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Hei Takk for lednings-biten og lån av tanga di i dag. Fikk problemer med bensintilførlsen. Ble ikke helt bra så bilen havna opp på henger'n og jeg ble tilskuer Da fikk iallefall sett bilen din i aksjon da. Må si det er greit trøkk i den, og når den tusler forbi i depot låter den som hvem som helst 6 sylindra e46 GROMT! Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Da fikk man endelig sett denne bilen "live", og den skuffet ikke! Virker som det fungerer meget bra! Du hadde bra attack mot langsvingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 moro å se "hulken" i aksjon på rudskogen i dag.. så ut til å gå greit ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 He he, "hulken" var jo et kult navn på bilen. Takker for hyggelige tilbake meldinger. Var kjempe artig å komme i gang, å få litt flyt på kjøinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 HeiTakk for lednings-biten og lån av tanga di i dag. Fikk problemer med bensintilførlsen. Ble ikke helt bra så bilen havna opp på henger'n og jeg ble tilskuer Da fikk iallefall sett bilen din i aksjon da. Må si det er greit trøkk i den, og når den tusler forbi i depot låter den som hvem som helst 6 sylindra e46 GROMT! Hilsen Trond Bare hyggelig å kunne hjelpe vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 HeiTakk for lednings-biten og lån av tanga di i dag. Fikk problemer med bensintilførlsen. Ble ikke helt bra så bilen havna opp på henger'n og jeg ble tilskuer Da fikk iallefall sett bilen din i aksjon da. Må si det er greit trøkk i den, og når den tusler forbi i depot låter den som hvem som helst 6 sylindra e46 GROMT! Hilsen Trond Bare hyggelig å kunne hjelpe vet du. Er kjekt få hjelp også, blir ganske frustrert når dritten ikke vil virke etter ei uke med skruing og feberfantasier omhverandre Får satse på at det blir bedre neste gang. Er du helt klar for våler på søndag nå eller? Du går for gull i år? Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 HeiTakk for lednings-biten og lån av tanga di i dag. Fikk problemer med bensintilførlsen. Ble ikke helt bra så bilen havna opp på henger'n og jeg ble tilskuer Da fikk iallefall sett bilen din i aksjon da. Må si det er greit trøkk i den, og når den tusler forbi i depot låter den som hvem som helst 6 sylindra e46 GROMT! Hilsen Trond Bare hyggelig å kunne hjelpe vet du. Er kjekt få hjelp også, blir ganske frustrert når dritten ikke vil virke etter ei uke med skruing og feberfantasier omhverandre Får satse på at det blir bedre neste gang. Er du helt klar for våler på søndag nå eller? Du går for gull i år? Hilsen Sånt med skruing og div, kan du bare bli tålmodig med, blir sånt ofte. Ja er vel så å si klar, men noe gull blir det nok ikke, syns egentlig ikke sånt konkuransje greier er så morsomt. Men får da prøve litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 var artig og se bilen live idag Publikumsvennlig kjøring også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 HeiTakk for lednings-biten og lån av tanga di i dag. Fikk problemer med bensintilførlsen. Ble ikke helt bra så bilen havna opp på henger'n og jeg ble tilskuer Da fikk iallefall sett bilen din i aksjon da. Må si det er greit trøkk i den, og når den tusler forbi i depot låter den som hvem som helst 6 sylindra e46 GROMT! Hilsen Trond Bare hyggelig å kunne hjelpe vet du. Er kjekt få hjelp også, blir ganske frustrert når dritten ikke vil virke etter ei uke med skruing og feberfantasier omhverandre Får satse på at det blir bedre neste gang. Er du helt klar for våler på søndag nå eller? Du går for gull i år? Hilsen Sånt med skruing og div, kan du bare bli tålmodig med, blir sånt ofte. Ja er vel så å si klar, men noe gull blir det nok ikke, syns egentlig ikke sånt konkuransje greier er så morsomt. Men får da prøve litt. Joa hender det blir noen seine kvelder med skruing, men hadde liksom et håp etter powerdrift treninga i fjor da du kom bort og slo av en prat. Da virka alt utenom sjåføren som en drøm Du får ha lykke til i morra selvom jeg kan være enig at konkuranser ikke er det jeveste. Det viktigeste er jo å ha det morro selv. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 hvordan er det egentlig å kjøre på bane med disse D2 coiloversene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Morro og stå på indrebane og se deg i går ja! Mye bra kjøring. Men, syns du burde fått laget deg noen nye styre stag eller slikt, så du får litt med lock på det greine der, syns ikke det skulle rare vinkelen til før du snurret! Har en hel haug av bilder, kommer litt senere! Hyggelig og hilse på deg forresten, fant gul vest til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 Morro og stå på indrebane og se deg i går ja! Mye bra kjøring.Men, syns du burde fått laget deg noen nye styre stag eller slikt, så du får litt med lock på det greine der, syns ikke det skulle rare vinkelen til før du snurret! Har en hel haug av bilder, kommer litt senere! Hyggelig og hilse på deg forresten, fant gul vest til slutt Ja, har egentlig bygd om en org 318 styring, men ble ikke helt fornøyd. Så er M3 styringa, noe kjappere. Men mulig jeg skal få meg en Sellholm eller noe som styrer mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Morro og stå på indrebane og se deg i går ja! Mye bra kjøring.Men, syns du burde fått laget deg noen nye styre stag eller slikt, så du får litt med lock på det greine der, syns ikke det skulle rare vinkelen til før du snurret! Har en hel haug av bilder, kommer litt senere! Hyggelig og hilse på deg forresten, fant gul vest til slutt Ja, har egentlig bygd om en org 318 styring, men ble ikke helt fornøyd. Så er M3 styringa, noe kjappere. Men mulig jeg skal få meg en Sellholm eller noe som styrer mye. Høres bra ut. Mye ligger sellholm på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Da var vi å kjørte 1 runde i Powerdrift serien på Våler, gikk helt greit. Ikke helt fornøyd med kjøringa, snurrer altfor mye, bilen er nok litt for lite stiv. Bedre styring gjør også underverker. Så må jeg nok ha litt tålmodihet med meg selv, til å venne meg til denne bilen. Men bra går den, så med litt små justeringer og en del timer bak rattet , så håper jeg det kan gå noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå