Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

hehe. joda, da er det jo noe annet.

men, bytte eksos igjen?

de fleste som bygger banebil har tiden som sin værste fiende. kjenner til det selv :)

Ja skal sette på et Stebro mellom stykke med ei stor potte, så har jeg sveisa kryss 3 steder, for å bryte litt lyd håper jeg. Skal sette på den rust frie og lettere bak potta også. Da håper jeg at det går rett under 100 db og den gode mørke lyden er tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har bilen fått ny front rute, dekor, stripe på 4 felger og en liten polering. Camilla fra Gatebil magasinet kommer i morgen å lager repp på bilen. :D Nå er det bare å bytte olje, bak potte og noe småtteri igjen, så er`n klar fo Våler. :D

o20yf0ojjdq6m2bxp3l5.jpg

o70fdmasq1euyso97e8n.jpg

f5u75rp2r8nvz3hbebti.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det tatt noen bilder av Gatebil, ble mye fine bilder. Jaggu var Tv med å filma litt også. Skulle vist lage et program om Rask moddels. Kult å få bilen på tv da. :D

Nå er biler dønn klar til å kjøre på hengern i morgen, så drar vi tidlig fredags morgen opp til Våler. Ser vel noen der. :D

n9sunspf61tizse5r747.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nice!! Hvilket nummer skal reportasjen om bilen komme i da? eller blir det på web?

Ja, er vel noen som skal til våler fra bimmers ja.. Jeg og teddysen og anders87 skal nå hvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta ble rått!! jeg kommer iallefall på våler.. skal få luftet m3n jeg å.. fikk den igjen om kvelden 16 mai fra lakk.. og diffen raset på tur hjem.. så 17 gikk med på å få bygget i sammen en nødløsning.. så var det ut å lufte den litt igjen for så å finne ut at clutchen ikke holdt mål.. fikk jo ikke småe 265.35.17 dekk til og slippe på 2 og 3.. for dårli. skal prøve og få fikset meg en tråd for bilen i morra om jeg får tid. har en del bilder liggende.. :) men da sladdes vi da Yngve.. Var innom kontoret til oljelageret i bergen her om dagen å fikk hentet meg skikkeli olje jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nice!! Hvilket nummer skal reportasjen om bilen komme i da? eller blir det på web?

Ja, er vel noen som skal til våler fra bimmers ja.. Jeg og teddysen og anders87 skal nå hvertfall;)

Skal komme på forsiden på neste nr av Gatebil, som er sommer nr. Komme i slutten av juni mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta ble rått!! jeg kommer iallefall på våler.. skal få luftet m3n jeg å.. fikk den igjen om kvelden 16 mai fra lakk.. og diffen raset på tur hjem.. så 17 gikk med på å få bygget i sammen en nødløsning.. så var det ut å lufte den litt igjen for så å finne ut at clutchen ikke holdt mål.. fikk jo ikke småe 265.35.17 dekk til og slippe på 2 og 3.. for dårli. skal prøve og få fikset meg en tråd for bilen i morra om jeg får tid. har en del bilder liggende.. :) men da sladdes vi da Yngve.. Var innom kontoret til oljelageret i bergen her om dagen å fikk hentet meg skikkeli olje jeg å!

Godt å høre at ikke bare jeg som stresser :D Er meget fornøyd med olja fra Oljelageret, håper du også blir det. Da "sladdes" vi på Våler i morgen. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun modellen så jo ikke lite dopa ut da :lol: sikkert ikke det heldigste bildet ;) Ellers må jeg si bilen ser helrå ut!

Hun hadde litt store sko også...

Men OT igjen, bilen din har virkelig blitt rå. Veldig moro å følge med på tråden gjennom vinterhalvåret. Håper jeg får anledning til å se bilen din live til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...