Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var Gatebil på Våler over, synd med litt dårlig vær de to første dagene. Men fikk brent 6 nye dekk på søndagen 8) Begynner å bli godt drifte stuk på den nå :D Men bare å vaske vekk de dekk restene. Ble ikke mye riper heldigvis. 8)

k5955vdypnbrbvkb6ph5.jpg

ynvuqqgpdm0tvv13dazk.jpg

1mqd9v0ksqyidl0rmwvc.jpg

e6xskezxiukwavjoft1e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlig! Flink er du! Men, det klaffet ikke helt under vålersladden!? Hvorfor ikke?

Bom gira litt til 3 og da slurer clutchen om jeg banker på 3 gir. Så ny 3 platet Tilton og ned dreid is svinghjul er rett rundt gjørnet. :D Da skal det sparkes clutch på 4 gir, lett. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er sideskjørtet ditt da på bilde av bakhjula?

Når dekket tok kvelden, slo det av lista på døra og side skjørtet. Skjørtet er like helt, men lista gikk det en bit av. Er snart like hel å pen igjen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlig å se noen som virkelig satser og bryter litt:D

He he, har byggd bilen for den skal brukes, men skal prøve å gi meg før dekket ryker helt. 8) Fikk virkelig brukt mye 4 gir på søndagen. 8)

Så nå blir det ny 3 plata Tilton, brøve å få brekket til å virke som det skal, montere ny olje kjøler med vifte og vaske/ polere vekk alle dekk merkene. Blir en liten tur til Gardermoen og 2 runde i Powerdrift på lørdage. Så bærer det av sted til Mo i rana, Lista og Mantorp i juni. Skal ikke stå mye stille denna bilen. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlig å se noen som virkelig satser og bryter litt:D

He he, har byggd bilen for den skal brukes, men skal prøve å gi meg før dekket ryker helt. 8) Fikk virkelig brukt mye 4 gir på søndagen. 8)

Så nå blir det ny 3 plata Tilton, brøve å få brekket til å virke som det skal, montere ny olje kjøler med vifte og vaske/ polere vekk alle dekk merkene. Blir en liten tur til Gardermoen og 2 runde i Powerdrift på lørdage. Så bærer det av sted til Mo i rana, Lista og Mantorp i juni. Skal ikke stå mye stille denna bilen. 8)

når er det på lista!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...