Steffan C Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 Ser ut til at den funker fint på bilde her . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 haha kult decal kommer på treffet i skien te søndag eller? Hva skjer der ?? Og hvem søndag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Da var Gatebil på Våler over, synd med litt dårlig vær de to første dagene. Men fikk brent 6 nye dekk på søndagen Begynner å bli godt drifte stuk på den nå Men bare å vaske vekk de dekk restene. Ble ikke mye riper heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Hærlig! Flink er du! Men, det klaffet ikke helt under vålersladden!? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Hærlig! Flink er du! Men, det klaffet ikke helt under vålersladden!? Hvorfor ikke? Bom gira litt til 3 og da slurer clutchen om jeg banker på 3 gir. Så ny 3 platet Tilton og ned dreid is svinghjul er rett rundt gjørnet. Da skal det sparkes clutch på 4 gir, lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Ja jeg så det! Men gikk vell bra i førsterunden, om jeg ikke husker feil!? er vell derfra jeg tok dette bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 hvor er sideskjørtet ditt da på bilde av bakhjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Bra rattutslag i den sladden der ja! Hærlig å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 herlig å se noen som virkelig satser og bryter litt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 hvor er sideskjørtet ditt da på bilde av bakhjula? Når dekket tok kvelden, slo det av lista på døra og side skjørtet. Skjørtet er like helt, men lista gikk det en bit av. Er snart like hel å pen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 ser vel ikke denne på bmwccn til helga vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 herlig å se noen som virkelig satser og bryter litt:D He he, har byggd bilen for den skal brukes, men skal prøve å gi meg før dekket ryker helt. Fikk virkelig brukt mye 4 gir på søndagen. Så nå blir det ny 3 plata Tilton, brøve å få brekket til å virke som det skal, montere ny olje kjøler med vifte og vaske/ polere vekk alle dekk merkene. Blir en liten tur til Gardermoen og 2 runde i Powerdrift på lørdage. Så bærer det av sted til Mo i rana, Lista og Mantorp i juni. Skal ikke stå mye stille denna bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Bytt Avatar nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Rått. lest Igjennom hele Greia nå 65 sider med masse morro, Grattis med kongesladdebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 herlig å se noen som virkelig satser og bryter litt:D He he, har byggd bilen for den skal brukes, men skal prøve å gi meg før dekket ryker helt. Fikk virkelig brukt mye 4 gir på søndagen. Så nå blir det ny 3 plata Tilton, brøve å få brekket til å virke som det skal, montere ny olje kjøler med vifte og vaske/ polere vekk alle dekk merkene. Blir en liten tur til Gardermoen og 2 runde i Powerdrift på lørdage. Så bærer det av sted til Mo i rana, Lista og Mantorp i juni. Skal ikke stå mye stille denna bilen. når er det på lista!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå