Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
yngve, hvordan noen kjøre bak deg når du lager så mye røyk?? :-)

Var bare show kjøring etter breisladden, da skulle vi prøve å kjøre tvin drift. Om man ligger nærme nok, så er det ikke så ille, værre når en ligger 5-10 meter bak, da ser man ikke så mye. :D

Skrevet

Var bare show kjøring etter breisladden, da skulle vi prøve å kjøre tvin drift. Om man ligger nærme nok, så er det ikke så ille, værre når en ligger 5-10 meter bak, da ser man ikke så mye. :D

hvordan syns du bilen er nå?

du skylder meg en tur, den gleder jeg meg til :D

Skrevet

hvordan syns du bilen er nå?

du skylder meg en tur, den gleder jeg meg til :D

Ja du skal få sitte på vet du. Bilen var helt konge å kjøre der oppe.Det ESS komp kitter er bare gull. Bilen går meget godt, og krefter nok til å kjøre mye sladd på 4 gir. 8) Er nok litt vanskelig på korte drifte baner. Men skal til vinteren lage over bra styre utslag og div. Tenger nok etter Mantorp at jeg har lært meg bilen en del. Må også få ny pumpe til brekket, da kansje det kommer til å virke.

Skrevet
Det var en skikkelig oppvisning! Hvor stor fart holder du i svingen? Sånn ca..

Hm, den svingen går det nok ca 100 +. Men var oppe i 160 når jeg retta opp bilen i en annen sving, i den hadde jeg ca 180-200 km på bak hjula. Kansje ikke så rart dekka ryker fort. 8)

Skrevet

ja ja... gikk ikke så bra i krsand i helga da... men fikk jo endelig sett bilen :-) og satsinga skal det ikke stå så mye på :-P der kom det masse røyk :-) var kjempeartig å se på :-D

var full av gummi på tøyet og i ansiktet når jeg gikk hjem... haha ^^

Skrevet
ja ja... gikk ikke så bra i krsand i helga da... men fikk jo endelig sett bilen :-) og satsinga skal det ikke stå så mye på :-P der kom det masse røyk :-) var kjempeartig å se på :-D

var full av gummi på tøyet og i ansiktet når jeg gikk hjem... haha ^^

Nei der gikk det ikke så bra, vet ikke helt hva som skjedde, men får det ikke noe spes til på "små" baner enda med denne bilen. :D Øving gjør mester muligens. 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...