Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns du kjørte bra. Kræsja ihvertfall ikke som som halparten av de andre gjorde. Syns at bilen blir brukt, men det er jo bare gøy.

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ja ja... gikk ikke så bra i krsand i helga da... men fikk jo endelig sett bilen :-) og satsinga skal det ikke stå så mye på :-P der kom det masse røyk :-) var kjempeartig å se på :-D

var full av gummi på tøyet og i ansiktet når jeg gikk hjem... haha ^^

Nei der gikk det ikke så bra, vet ikke helt hva som skjedde, men får det ikke noe spes til på "små" baner enda med denne bilen. :D Øving gjør mester muligens. 8)

ja, gjør jo det :-) lurte på om jeg skulle spurt om å få sitte på en tur, men turte ikke... hehe... hadde med hjelm og alt... får kanskje spørre nestegang :-P

ja, er en liten, trang og humpete bane! men du fikk jo en del fine da :-D men ingen skal vel "kreve" at du skal være en verdensmester med en gang... men må si aasbø imponerte i supraen...

jeg har laget en tråd på bilder/show off, med en liten film og noen bilder av bilen din og litt andre, hvis det skulle være av interresse ;-)

Skrevet

grattis med førstesia! :-)

gatebilmagasinet må nok kjøpe inn ja ;-) men overraskende nok ikke den første bmwen som har prydet forsiden der :-P

en liten film, dårlig kvalitet og lyd, men du hører hva som skjer :-P men skal unnskylde lindgren og si at det var andre runda han kjørte, så bilen var vel ikke maks 8)http://s226.photobucket.com/albums/dd42 ... V00002.flv

her er resten av bildene:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=816820#img_7314

Skrevet
Gratulerer! Må rammes inn på veggen i garasjen :wink:

Må vel kjøpe det å få lest det de skriver om bilen :D

Er poster også, på flere biler og babes 8)

Skrevet
Gratulerer med forside i Gatebil Magazine :D

Må bare legge til at bilen din er SYK :o

Bra gjennomført ihvertfall! :)

Takker :D

Da har jeg fått byttet bære arm, vasket litt og fylt Hiacen med dekk og div. Ble 24 dekk i Hiacen, så da har jeg 26 dekk å bruke i helgen. :D Mantorp er en konge bane, så jeg gleder meg. Drar meg 23 båten fra Sandefjord.

xtnrvnt1onjk53o1jz8r.jpg

dj9p0axal9dknd17xj41.jpg

i1v0wvbk9n8iqx8cmd1t.jpg

bj963qizxn9ppuhxeu66.jpg

Skrevet

rått å se deg kjøre på Mantorp... gikk et par dekksett på de timene jeg så på ;) har masse fete bilder fra kjøring og depot som kommer opp her i løpet av uka :)

trur forresten ikke det var mange andre bimmers folk der... litt langt å reise for noen(kun 52 mil hver veg for meg og Harald E30R)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...