H_Vatn Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Jøsses! Gratulerer! Må løpe å kjøpe bladet ! Btw, står ikke fører døra litt feil? Glipa var ekstremt stor i bunnen... har sikkert noe med at skjermen er bulka sånn at den har blitt dratt ut i ner kant der..
Lars89 Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Jøsses! Gratulerer! Må løpe å kjøpe bladet ! Btw, står ikke fører døra litt feil? Glipa var ekstremt stor i bunnen... Er vel heller skjermen som har fått seg en trøkk. Bilen blir godt brukt:) Ble litt for langt å reise til Mantorp for meg. Er over 80 mil. Skal tross alt på O***-treff og Gatebil på Skogen de neste to helgene.
Torek Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Fin reportasje i GB-bladet. Gleder meg til å se bilen din utfolde seg på Skogen
M3 Yngve Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Skrevet Juni 30, 2008 Fin reportasje i GB-bladet. Gleder meg til å se bilen din utfolde seg på Skogen Takker, men skal ikke på skogen nå i juli. Skal på ferie Men skal virkelig bruke den på sept treffet.
Kentan-racing.com Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 Halla Yngve.. prøvde å sende deg mld her en søndag.. møtte deg på e6n mener jeg på.. du kom troli nedover fra mo i rana.. så ikke først hvem det var men blinket med blinklysene da jeg fant ut det var du.. En scania med nor cargo reklame og hinsides med lys..
M3 Yngve Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Skrevet Juni 30, 2008 Halla Yngve.. prøvde å sende deg mld her en søndag.. møtte deg på e6n mener jeg på.. du kom troli nedover fra mo i rana.. så ikke først hvem det var men blinket med blinklysene da jeg fant ut det var du.. En scania med nor cargo reklame og hinsides med lys.. Ja tror jeg husker en som blinka med lysa ja.
M3 Yngve Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Skrevet Juni 30, 2008 Da var vi hjemme igjen, fra en strålenede Mantorp tur. Gikk med 22 bak dekk og ca 110 liter bensin. Ble en bære arm foring mindere på motsatt side som sist. Så om noen har noe tips på hvor jeg kan få kjøpt noen "gromme" bære armer, så hyl ut.
Steffen_82 Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 fikk du tak i ny bærearm denne gangen?? blei morsomme hjulvinkler på bilen på acr;)
destroyy Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Skal du ikke på julie treffet? fyskam deg !!! Hadde håpet å se deg, men får ta turen på septembertreffet da, så jeg får se deg da
vetu03 Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Skal du ikke på julie treffet? fyskam deg !!! Hadde håpet å se deg, men får ta turen på septembertreffet da, så jeg får se deg da Det var dumt, hadde gledet meg så sinnsukt til å se den på rudskogen, hvertfall etter det jeg så av den på våler.. Men i september skal du?
///Mysild Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 du får komme til krsand da vegard regner med han skal ned til oss og powerdrift dagen etterpå på lista...
vetu03 Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 du får komme til krsand da vegard regner med han skal ned til oss og powerdrift dagen etterpå på lista... Var planen det, har veldig lyst å til kristiansand.. Er det powerdrift dagen etter gatebil?
Mauro Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 Denne bilen blir vel å se på rudskogen håper jeg? Klarte å forsove meg til powerdrift i Kristiansand hehe
j_b Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 hei yngve, kan du si at du kjenner bilen nå? hvordan har diffen oppført seg? johnny
///Mysild Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 du får komme til krsand da vegard regner med han skal ned til oss og powerdrift dagen etterpå på lista... Var planen det, har veldig lyst å til kristiansand.. Er det powerdrift dagen etter gatebil? ja, men det er på Lista, ca 1.5 time fra krsand..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå