Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, det fristet litt nå:) hvertfall når det var noe begge dagene, blir litt mer å reise til da siden det tar litt tid å kjøre..

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hei yngve, kan du si at du kjenner bilen nå?

hvordan har diffen oppført seg?

johnny

Kjenner a kjenner, men har jo blitt noe bedre kjoring enn forste gangen.

Diffen har oppfort seg bra og er god a kjore med. Men etter noen burne rundinger pa Mantorp, tror jeg det ble en rar lyd, men funker bra enda. ( er pa ferie der pcen ikke har de siste i alfabetet)

Skrevet

Er pa ferie i Bulgaria na, er sa digg og ikke tenke pa dekk og den bilen i 14 dager. Sa blir ikke noe Juli treff pa meg nei. Skal pa Powerdrift 19 og resten av Gatebil treffa i ar, om bilen er hel da. Kos dere i kalde Norge, her er det 35 grader og vannscoterne star ikke mye stille.

Skrevet

Helt feil å si at det er digg å ikke tenke på bil og dekk når du har en så bra tralle, men skjønner tankegangen.

Du får vise de der nede hvordan man kjører vannscooter :D

Skrevet
Er pa ferie i Bulgaria na, er sa digg og ikke tenke pa dekk og den bilen i 14 dager. Sa blir ikke noe Juli treff pa meg nei. Skal pa Powerdrift 19 og resten av Gatebil treffa i ar, om bilen er hel da. Kos dere i kalde Norge, her er det 35 grader og vannscoterne star ikke mye stille.

haha, jeg drar nå om 2 timer, til den andre siden av kloden. så rundt 35 grader har jeg der også :D

God ferie Yngve :D

Skrevet
kommer til skogen på lørdag vel? power drift

Ja da, holder på å bytte ny bærearm på venstre side nå. De tåler ikke mye disse. Har jo polly foringer oppe mot karossen og da får den org, som sitter i traversen, mye juling. Det er en liten tynn alu ring, som går i stykker. Skal kjøpe noen motor sport bære armer, eller lage noe nytt av de gamle.

Så for vi se om det kan bli noe morsomt på skogen i morgen. 8)

• 2 weeks later...
Skrevet

Har snurra meg vekk fra 2 gode kval plasser, så nå holder jeg på å bygge bedre styring. Har laget flere spor i tannstanga, dreia av litt på den ringen med O ring mitt på stanga, da fikk jeg 3mm til. Så med alt, så ble det 6mm på vær side å space ut. Nå går bremse kaliperene borti stabb- stag ledda. Tror det går ann å snu dem, eller så for jeg slipe litt her å der. :D Skal være ferdig til Gatebil i Kristansand. Bare håper ikke simmringene på tannstanga begynner å lekke etter dette, er jo et stort problem på BMW det. Noen som har peil på repp sett ol, hvor får kjøpt ?? Hvordan man får ut den simmringen inni huset ?? Håper det bare blir gøy med ny og bedre styring. :D

fi5b50tolgv79vlmhkl0.jpg

9lu0bb5d7lsu0s7wwfht.jpg

Skrevet

hmmm... lover jo godt med bedre sving :-P

mulighet for å kanskje sitte på en tur i krsand? :-D hehe... makkeren din er der jo somregel, men får vel kanskje sette han på tribunen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...