M3 Yngve Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Et lite spørsmål:Hvilken farge er det på den E30'n din, er det Nogaro Silber? Veldig fin farge, og ikke minst bil da! Vet ikke hva farge det er jeg, dessverre ble kjøpt sånn.
M3 Yngve Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 hvorfor selge "hulken"? Den skal ikke selges før neste år, helst høst neste år. Jeg liker å bytte litt, å skal jeg få noe igjen for bilen, så tror jeg det er fin tid å selge på. I vinter blir det bytte av råde lager ( noe som er lurt på alle S motorer, for da holder de en evighet) Bytte synk ringer på gir kassa, lage enda bedre styring, lakke opp bak skjermene og få den tipp topp igjen. Men får jeg et kjempe bud nå i høst, blir det seff vurdert. Er så fornøyd med den bilen så.
carlhaakon Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 hva blir det slags bil etter denne da?
M3 Yngve Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Har planer om å bygge et økonomi bygg. Trolig en lett E30 med turbo og ca 450 hk. Da kan jeg bruke mye org driv verk. 400+ hk er mere en nok for å ha det gøy å henge på en del på bane og drifting. Så skal begynne å samle deler fra nå. Er på jakt etter en 316-320 med gåen motor, eller skade på andre måter, 2 dørs uten luke 88-90 mod helst. Så billig som mulig seff. Koster å bygge uansett. Eller kansje kjøpe noe ferdig å modde det litt. Spørs helt hva jeg finner på. Har aldrig "leke" tøy lenge jeg.
vetu03 Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Syntes det nesten er for fælt å selge den jeg men;) hehe!!
M3 Yngve Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Syntes det nesten er for fælt å selge den jeg men;) hehe!! Nei da, bare gøy at noen andre kan ha det gøy med den. Værre blir det om jeg bare står å skrur på en ny bil, mens den gamle bare kjører å kjører, når en er på treff ol. Men om jeg skal bygge ny bil, så skal den lages holdbar. Men for helt se, er rastløs når det gjelder "leke tøy"
M3 Yngve Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Da har jeg skrudd ferdig E30en, så den skal levers ny eier på Rudskogen til helga. He he, kjøpte den søndag og solgt i dag. Kjøpe sum og salgs sum, blir ikke skrevet her. Har lagt på 4 stk 295 dekk, så M3 skal få slite litt med mye grepp i helgen.
vetu03 Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Ja, skjønner jo det!! Men syntes den er så sinnsykt fin at hvis jeg hadde hatt den hadde den aldri blitt solgt.. Hadde bare kjøpt noe nytt og hatt den andre. Hehe, ja den hadde du jo lenge;)
carlhaakon Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 E30 er tøft, åssen styling skal du ha på den da? kommer vel prosjekt tråd om den etter hvert også da håper jeg
Spiritus Sancti Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Les engang til.. Hehe, e30'n er solgt:P
Vegard1 Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Men han har jo planer om å kjøpe seg en til
M3 Yngve Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Men han har jo planer om å kjøpe seg en til Ja er på jakt etter en 316-320 88-90 mod 2 dørs, helst uten luke. Vet ikke helt hva looken blir på den. Men må nok muligens ha M3 forskjermer, så for vi se hva det blir til bak. E30 er så smal org, så brede dekk og felger subber fort. Så ønsker jeg den bred, for da funker det bedre på bane. Blir nok E46 forstilings ting, så da blir den grom bred foran. Så blir det nok spacer bak eller noe. Men skal jo prøve at det blir et økonomi bygg, men det kan fort skli ut. Kommer prosjekt tråd når jeg har funnet meg ei "grom" vogn.
SteffenM2 Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Det gikk tydeligvis hardt utover "hulken" i dag! Utifra hva jeg hørte fikk han en smell ifra Moen, mistet hjulet og fikk noe ødelagt forstilling. Beklager om dette er feil informasjon, var iallefal det jeg har fått med meg!
Spiritus Sancti Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Det gikk tydeligvis hardt utover "hulken" i dag!Utifra hva jeg hørte fikk han en smell ifra Moen, mistet hjulet og fikk noe ødelagt forstilling. Beklager om dette er feil informasjon, var iallefal det jeg har fått med meg! Oioi, INFO!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå