M3 Yngve Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Utrolig synd det det, fikk ikke med meg når det skjedde. men så bilen stod nede ved de rudskogen e36ne så skjønte det egentlig hadde skjedd noe, så så vi den jo når du stod ved vaskinga der med den på henger.. Veldig kjedelig.Så ut som det funket veldig bra i helgen, og du kjørte knall bra. Har noen filmer å bilder jeg kan prøve å få lagt ut, også har noen andre her inne det også. Tusen takk, ja begynner å få til litt med den bilen nå. Gleder meg allerede til neste år. Legg ut alt du har, trenger å se litt film hvordan den ser ut på banen.
S.Hafsmo Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 huff.. trasig når slikt skjer ja. skummelt med banekjøring. Dog regner jeg med at bilen blir ship shape igjen! leste forresten at Moen ikke var fornøyd med V8 i bilen sin? var det pga for høy komp? og hvordan synes du det fungerer med kompressor på din? er det noe lag overhodet med sentrifugalkomp?
M3 Yngve Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 huff.. trasig når slikt skjer ja. skummelt med banekjøring. Dog regner jeg med at bilen blir ship shape igjen! leste forresten at Moen ikke var fornøyd med V8 i bilen sin? var det pga for høy komp? og hvordan synes du det fungerer med kompressor på din? er det noe lag overhodet med sentrifugalkomp? V8 motoren var for mye komp ja, å han liker otorer med turtall. Kompressor er bare å annbefale. Blir ikke lag, men drar bare mere å mere, ettervært som turtallet øker. Er meget sterk fra bunn og drar hele veien. Meget bra gass respons også.
E36Cab1 Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Skal Moen fjerne åtter'n sin da eller? Rimelig surt med sånne smeller,men er jo endel av risikoen med gamet;)
j_b Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 ifjor var han derre med den gråe s13, i år var moen med s14, hvem er neste år da? ikke ta nær av det ok
M3 Yngve Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 ifjor var han derre med den gråe s13, i år var moen med s14, hvem er neste år da?ikke ta nær av det ok I fjord var det en bolt som knakk på styre staget, så det var min skyld. Nå var det jeg som ble kjørt i siden, sånn er gemet. Har vel tapt verdi for over 100 k, på baner de 5 siste åra. Men så har jeg det jævla morsomt også da. Folk som kjører på bane, er altfor dårlige til å bruke speil. Var så mange nesten smeller på skogen i helge. Spes hensyn til de so kjører raskere, må man ta når det er vått bane. Så bruk speil å se hvem som kommer bak og hva han/ hun ønsker.
dutten Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 sto vakt ved utslippet der det smalt og tok bilde av bilen din 1 sek før det smalt. kjett når slik skjer men slik er gamet. og for og si det slik. var biler det gikk mer utover enn med din i helga her er bildet jeg tok
Springsteen Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Shit happens Godt at du ikke ser så tungt på det Må si jeg hadde en liten drøm om at du skulle komme til Bergen (eikås) på lørdag, (siden jeg har bursdag og hadde håpt på en runde ,) men den gang ei
KingB Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Folk som kjører på bane, er altfor dårlige til å bruke speil. Var så mange nesten smeller på skogen i helge. Spes hensyn til de so kjører raskere, må man ta når det er vått bane. Så bruk speil å se hvem som kommer bak og hva han/ hun ønsker. Sant så sant!! Er veldig uforutsigbart når det er vått føre! Man skal passe seg, både når det gjelder å kjøre forbi sinker og slippe forbi "raketter" Flere som kjørte forbi meg på innsiden. Det liker jeg dårlig... Ellers: Kjipt med bilen din. Menmen sånn er livet på banen! Er vel ikke verre enn at det lar seg fikse. Lykke til!
j_b Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 er ikke du gla for at du er like hel også?? :)
BMW E30 325 Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 veldig trist. gøy å høre at du ska shine opp til neste sessong. var arti og se bilen i aksjon. bra kjøring:D
M3 Yngve Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 er ikke du gla for at du er like hel også?? :) Jo da, smalt noe helt jævlig og bilen snurra 180 grader rundt, uten at jeg husker det. Så bra det gikk som det gikk, når u hellet er ute. Men skal nok ta det mere med ro når jeg skal forbi her etter.
stegan Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 ja.. kjiipt med smell. hva er nyeste prosjekt nå da. ?
M3 Yngve Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 ja.. kjiipt med smell. hva er nyeste prosjekt nå da. ? Blir ikke noe nytt prosjekt, skal ha M3 til neste år også. Så for jeg se hva som skjer. Men har noen bra deler på gang etter helgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå