Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er "M3" 320 solgt og jeg har vel kjøpt meg en M3 E46 med skade. Skal enten selges som skade bil, eller rettes opp å selges. Mulig jeg hogger den også. For helt se hva det er når den kommer til meg. Tar vel 6 uker ca.

948vwecwsd39b8rn3afg.jpg

jyxiz3bkd6rsm9o9h2ir.jpg

39cms9jebu3r16s1knn7.jpg

c5apwq2a3ektnx571f0q.jpg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva vil den koste, som den står, Yngve?

Bare å komme med bud. har godt ca 130 000km og bilen går ann å kjøre med. Mulig radiator lekker, men for helt se nå den dukker opp, hvor galt det er.

Skrevet

Bare å komme med bud. har godt ca 130 000km og bilen går ann å kjøre med. Mulig radiator lekker, men for helt se nå den dukker opp, hvor galt det er.

Isee.. er mest intressert i motor og girkasse om det blir sånt salg, igrunn..

Du hadde solgt en motor med kasse for 50tusen?

Skrevet

Solgte motor å gir for 65 000,- kr Med alt El du trenger til å få den til å gå i annen bil. Så om jeg hogger denne, blir det noe rundt der jeg skal ha for motor, gir div denne gangen også. Så 50 er nok litt lite. Bare 6 trins gir kasse er jo verdt en 15-25 løs. Men denne bilen ser så bra ut, at blir nok mest sannsynlig retta og fikset opp. Så ferdig vist biltilsynet, da skal jeg ha rundt 150 + for den, uten skilter. Da kan man velge om det blir prøve sklit/ bane bil, eller batale 280-310 til staten for å få skilter.

Skrevet

Solgte motor å gir for 65 000,- kr Med alt El du trenger til å få den til å gå i annen bil. Så om jeg hogger denne, blir det noe rundt der jeg skal ha for motor, gir div denne gangen også. Så 50 er nok litt lite. Bare 6 trins gir kasse er jo verdt en 15-25 løs. Men denne bilen ser så bra ut, at blir nok mest sannsynlig retta og fikset opp. Så ferdig vist biltilsynet, da skal jeg ha rundt 150 + for den, uten skilter. Da kan man velge om det blir prøve sklit/ bane bil, eller batale 280-310 til staten for å få skilter.

Skjønner. Takk for svar!

Skrevet

I dag har vi begynnt på vinter bilen, tatt ut motoren. Så blir det å ta ut M50B25 av 525en i morgen. Så mye mulig den er på plass om ikke så lenge.

3sdi322bw8n63kxx3v0w.jpg

67vdg7p28nctxcsogc31.jpg

gpsxnbihhov8wwj2i01e.jpg

u7ab61attnd2s22ciaha.jpg

ypxd3ve0qlyufzblmco3.jpg

i7qt1flt1hjtcyhx8xyh.jpg

Skrevet
da blir det kjekk vinterbil gitt =)

sku bare hatt seg en polering ser jeg :)

Den skal vaskes, rubbes polres, lakke litt og få noe M-teck 2 ting på seg.

Men viktig først å få den M50in oppe å gå.

Skrevet

Du har e30 med m50b25 som andre folk "drømmer" om å ha til bruks bil :lol: Blir bra dette :) Si ifra nor vinteren er over vis du skal selge motoren da :D

Skrevet

Du har e30 med m50b25 som andre folk "drømmer" om å ha til bruks bil :lol: Blir bra dette :) Si ifra nor vinteren er over vis du skal selge motoren da :D

He he, "drømmer om" ,vet ikke om det er noe drømme bil, men blir nok gøy på vinter føret med rally pigg foran og nye 145 pigg hjul bak. Om den skal selges, blir det hele bilen. Bli å jassa den opp litt, og gjøre den litt tøff. Havner vi på taket eller at bilen blir vrak, så skal seff motoren selges. :D Dette er et virkelig lav budskjett bygg, for koster nok å få E46en opp å gå. For håpe det blir noe snø her på lav landet i år.

Skrevet

Da har jeg fått info at M3 E46 er på vei fra New York. :D Skal bli gøy å få en til å skru litt på.

Har nemlig skrudd ut den M50 motoren av den møkka 525en. Ikke noe galt med bilen, men fytti for noe møkka bil å skru på. Gamle biler er noe dritt uansett å lage noe morsomt av. Så nå skal det ikke skrus noe på verken E30 eller E34 på noen dager. :D

Fikk også sendt avgårde "M3" 320 E30 i dag. Solgt til en hyggelig kar i Sogn. Han skal lage prosjekt tråd, som skal bli gøy å følge.

35j445fqxy2y5x353wwm.jpg

6t3cnfwwadoa4tr1wn0y.jpg

n18vukz2qsd7p2t6ehml.jpg

7zttkvlqt9gmfsdzwa0t.jpg

Skrevet
Da har jeg fått info at M3 E46 er på vei fra New York. :D Skal bli gøy å få en til å skru litt på.

Har nemlig skrudd ut den M50 motoren av den møkka 525en. Ikke noe galt med bilen, men fytti for noe møkka bil å skru på. Gamle biler er noe dritt uansett å lage noe morsomt av. Så nå skal det ikke skrus noe på verken E30 eller E34 på noen dager. :D

Fikk også sendt avgårde "M3" 320 E30 i dag. Solgt til en hyggelig kar i Sogn. Han skal lage prosjekt tråd, som skal bli gøy å følge.

35j445fqxy2y5x353wwm.jpg

6t3cnfwwadoa4tr1wn0y.jpg

n18vukz2qsd7p2t6ehml.jpg

7zttkvlqt9gmfsdzwa0t.jpg

Ser ut som du har nok og holde på med på fritiden :) bra du legger ut mange bilder,kul tråd foresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...