RoaldJ Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 trodde fahn meg du hadde kappa vekk hele fronten på E30`en på det første bildet her, helt til jeg så det var E34`en hehe..
M3 Yngve Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Ingen kødder med krenge-patruljen! He he, ja den krenger en del. Men har lært meg litt å kjøre med den sånn. Har blitt lova nye stivere fjærer bak, men ikke fått noen enda. Da kan jeg stive mere foran, og da blir den nok en del lettere å kjøre. Men da får jeg mindere grepp bak igjen. Noe jeg liker å ha. For prøve litt til våren. Mulig jeg skal prøve noen Paugot rally fjærer. De funker kjempe bra på "Helgero mafians" hvite E30 med 3.8
M3 Yngve Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Driver å hogger denne jævla kjipe E34. Skal ALRDIG ha E34. Faens møkka bil å skru på. Godt den blir hoggd, stygge er de også. Tror jaggu jeg får inn en E34 som jeg skal hogge om litt. Må være dum jeg som driver med disse bilen. Hyl ut om noen trenger noe deler.
Flatshift Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 shadowline på den e34'n? vet du om det passer på seda`n?
M3 Yngve Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 shadowline på den e34'n?vet du om det passer på seda`n? Ja mener det, kan se på noen bilder her. Om det passer vet jeg ikke. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=95832
Flatshift Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Noen andre som vet om touring lister passer over på sedan??
Gunnar Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Noen andre som vet om touring lister passer over på sedan?? Hvordan pokker kan du tro at listene passer om hverandre på touring og sedan?? Du mangler jo hele den bakerste seksjonen..
Rogern Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Noen andre som vet om touring lister passer over på sedan?? Hvordan pokker kan du tro at listene passer om hverandre på touring og sedan?? Du mangler jo hele den bakerste seksjonen.. Jeg har hatt touring lister på sedan fra touring. Dette var e30 og de måtte selfølgelig kappes. Bakdørlistene er ikke like.
Flatshift Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Noen andre som vet om touring lister passer over på sedan?? Hvordan pokker kan du tro at listene passer om hverandre på touring og sedan?? Du mangler jo hele den bakerste seksjonen.. jaja.. rolig. så på bildene av touringen.. og så selv at det ikke passer ja
mAZE Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Mye artige biler her ja.. Om jeg ikke har fått handlet meg noen ny bmw i den nærmeste fremtiden, så kan du jo alltids sende meg en PM ang den M3'n du får inn.. Mulig jeg kan ta den evt da. Har lyst på E46 M3. hehe.
M3 Yngve Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 Mye artige biler her ja.. Om jeg ikke har fått handlet meg noen ny bmw i den nærmeste fremtiden, så kan du jo alltids sende meg en PM ang den M3'n du får inn..Mulig jeg kan ta den evt da. Har lyst på E46 M3. hehe. Den kommer om ca 4 uker, så skal den rettes litt bak, få en del nye deler. Kommer til å sette den for salg her også. Kan gi deg en pm når den er klar.
M3 Yngve Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 Da har jeg handla 4 stk spacere som bygger om fra 4-100 til 5-120. Er to delte, derfor går det. Ta kontakt med Kim på www.e18dekksenter.no Koster 3000,-kr for 4 stk. Bygger 35mm, så må nok valse litt. E30 vinter bilen disse skal på. Med org M3 motorsport felger, de med mange eiker. Tror de blir lakka i en kobber gull farge. M50in håper jeg er i før helga. Kjøpte 3.2 M3 grenrør til den motoren i ettermiddag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå