S.Nilsen Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Ser bra ut dette Blir skøy leketøy av dette
Micro_RaCeR Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 hvordan var det å få motoren nedi? hva slags motor fester bruker du`? åssen gikk det med bremsefor da? måtte du senke travers? må man bytte servo stang? hadde vært topp med svar
M3 Yngve Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 hvordan var det å få motoren nedi?hva slags motor fester bruker du`? åssen gikk det med bremsefor da? måtte du senke travers? må man bytte servo stang? hadde vært topp med svar Å få motoren nedi er ikke så mye problem, bør være minst to stk. Har brukt E36 50 motorfester, gummier vet jeg ikke hva som passer enda. Jævla trangt, så vet ikke hva som skjer med bremse kraften. Ikke senka traversen enda. Har satt på E36 servo, pga var ikke servo på denne bilen. Passer rett på, må bare bygge opp litt i mellom der du fester den pga E36 er litt tynnere, brukte en 12mm mutter bare. Så må du har den overføringa fra rattstammen til servo E30. Tror kansje man kan bruke hele fra E36, men ikke sikker. Skal skrive hvordan det gikk når motoren er på plass og alle fester er skrudd til.
Gunnar Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Jævla trangt, så vet ikke hva som skjer med bremse kraften. Siden M50 i E30 har blitt gjort noen ganger før, så er det jo noen som har løst dette også... med bremsekraftforsterker fra Golf I..
M3 Yngve Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Da er motoren på plass. Brukte E36 motor fester, E36 motor gummi på eksos siden, og 525 E34 på venstre siden, med en liten spacer på. Kutta litt i innsuget og satt på en alu plate der, så fikk bremsekraft forsterkeren seg en omgang med "forgasser hammern"
Dirty Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 bra jobba. ble trangt i den stakkars traveren. men dette blir saker
M3 Yngve Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 I går fyra E30 og M50in Så blir nok ferdig med den i helgen. Må bare få en fyr til å hjelpe meg med eksosen til uka. Å det snør, det snør, digg føre her nå. E46 har fått ny laga svinghjul også, fra 318is til M3 E46 kopi, uten svingmasse. Han som dreide det for meg, laga et kopi av org. Må bare flytte lageret litt. Meget fornøyd at det var helt i 0, når jeg sendte det til balansering. Blir litt skruing på Hulken i romjula.
S.Nilsen Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 I går fyra E30 og M50in Så blir nok ferdig med den i helgen. Må bare få en fyr til å hjelpe meg med eksosen til uka. Å det snør, det snør, digg føre her nå. E46 har fått ny laga svinghjul også, fra 318is til M3 E46 kopi, uten svingmasse. Han som dreide det for meg, laga et kopi av org. Må bare flytte lageret litt. Meget fornøyd at det var helt i 0, når jeg sendte det til balansering. Blir litt skruing på Hulken i romjula. Da blir det vell ut og ligge side lengs på E30 i helgen viss du plutselig får eksosen på i helgen
M3 Yngve Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Må lage flenser til grenrøret først. Det skal jeg få gjort på jobben til mandagen. Så blir nok en liten prøve tur uten eksos i helgen. Skal montere seter, sveise sperre, eksos og div til uka. Men håper på at når neste uke går mot slutten, er den "sladde" ferdig. Da kan Hulken prioriteres.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Da er motoren på plass. Den planken der er av praktiske årsaker eller ?
Z1 Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Planken er for og få varme i bilen .Det er ved fyring som er det hotteste
M3 Yngve Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Planken er for og få varme i bilen .Det er ved fyring som er det hotteste Ja, turbo og kompressor er ut, ved unnerlading er tinge. Direkte ved rett inn bak svinhjulet, inn i veiva. Får da ved veiv. ca 1000 pr favn ved. Dette er ikke lov til å kopiere.
S.Nilsen Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Høres bra ut gleder meg til og følge oppdateringene på "HULKEN" Grom bil den
M3 Yngve Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Nå er bilen kjørt med, men tror bensin fillteret er tett. Så gikk som en dass. Motoren sitter så lavt som mulig, da måtte jeg bytte til Golf 1 bremsekraft forsterker, måtte modde litt med stanga på vær side. Ble like gode bremser med den. Med 4-27 i utvekksling kommer det til å bli en morsom E30 tror jeg. Fått sveisa sperre og eksos annlegg også. Har også montert noen harde fjærer bak, så ikke rally pigg hjula skal subbe. Må få se om vi finner på noe foran også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå