M3 Yngve Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Skrevet Desember 22, 2008 Her har det skjedd litt nå. Har problemer med vakumet til bensinen, og div som skal fikses og gjøres. Er det høy huset nå da, for skal ha på rally pigg en del i vinter. Men skal helt ned når våren byr seg.
S.Arnesen Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 De felgene så overnaturlig store ut på bildene... hehe
M3 Yngve Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Skrevet Desember 22, 2008 Ja med 225 vinter dekk og org fjærer foran og noen harde Peaugot rally fjærer bak, så ser den noen rar ut.
S.Arnesen Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Ja med 225 vinter dekk og org fjærer foran og noen harde Peaugot rally fjærer bak, så ser den noen rar ut. hehe... Blir den å se på Gardermoen til helga?
j_b Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 ååå, jeg skulle ha den fargene på felgene til e36'en!! javel, vi får ha noe likt da
M3 Yngve Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Skrevet Desember 22, 2008 ååå, jeg skulle ha den fargene på felgene til e36'en!! javel, vi får ha noe likt da He he, ja vi har litt lik smak på farge valg vi. Bare lakke dem gull du.
M3 Yngve Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Skrevet Desember 22, 2008 Ja med 225 vinter dekk og org fjærer foran og noen harde Peaugot rally fjærer bak, så ser den noen rar ut. hehe... Blir den å se på Gardermoen til helga? Ser ikke sånn ut, har for mye småtteri igjen. Så er det den jævla jula. Men om jeg finner ut av ting litt fort, så kansje. Er det noe snø der nå da??
S.Arnesen Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 skal visst være bra forhold der nå. Er meldt bare kaldt der frem til lørdag, så krysser fingrene...
j_b Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 ååå, jeg skulle ha den fargene på felgene til e36'en!! javel, vi får ha noe likt da He he, ja vi har litt lik smak på farge valg vi. Bare lakke dem gull du. da kjører jeg på har et annet sett hjul som blir matt svart også, men syns gull er mer "riktig" hvordan går det med m3 e46?
M3 Yngve Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Skrevet Desember 22, 2008 Får prøve å være flink jeg da. Hadde jo vært fint med litt snø også.
M3 Yngve Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Skrevet Desember 23, 2008 ååå, jeg skulle ha den fargene på felgene til e36'en!! javel, vi får ha noe likt da He he, ja vi har litt lik smak på farge valg vi. Bare lakke dem gull du. da kjører jeg på har et annet sett hjul som blir matt svart også, men syns gull er mer "riktig" hvordan går det med m3 e46? M3 står å hviler seg. Har nesten alle delene som skal på plass igjen+ en del nye. Så blir å prioritere nå snart, bare den jævla E30 blir på stell.
Spiritus Sancti Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 Mye kosta det å omreg. til norge??? Hvis du tenker på e30'n er den Norsk fra før av. Tenker du på e46'n er det ikke Norske skilter på den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå