Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har det skjedd litt nå. Har problemer med vakumet til bensinen, og div som skal fikses og gjøres. Er det høy huset nå da, for skal ha på rally pigg en del i vinter. Men skal helt ned når våren byr seg. :D

rm6snwbxyuabvnrmte3i.jpg

gkezosmdwasv6s8gllrx.jpg

w0ftz3qbbyyewjwtc6f2.jpg

rtptl5h1k62c9anfcxnm.jpg

53dq23mh7y7bgliwtzcf.jpg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja med 225 vinter dekk og org fjærer foran og noen harde Peaugot rally fjærer bak, så ser den noen rar ut. :D

hehe... Blir den å se på Gardermoen til helga?

Skrevet
ååå, jeg skulle ha den fargene på felgene til e36'en!! javel, vi får ha noe likt da :D

He he, ja vi har litt lik smak på farge valg vi. Bare lakke dem gull du. :D

Skrevet
Ja med 225 vinter dekk og org fjærer foran og noen harde Peaugot rally fjærer bak, så ser den noen rar ut. :D

hehe... Blir den å se på Gardermoen til helga?

Ser ikke sånn ut, har for mye småtteri igjen. Så er det den jævla jula. Men om jeg finner ut av ting litt fort, så kansje. Er det noe snø der nå da??

Skrevet
ååå, jeg skulle ha den fargene på felgene til e36'en!! javel, vi får ha noe likt da :D

da kjører jeg på :D

har et annet sett hjul som blir matt svart også, men syns gull er mer "riktig" :D

hvordan går det med m3 e46?

Skrevet

da kjører jeg på :D

har et annet sett hjul som blir matt svart også, men syns gull er mer "riktig" :D

hvordan går det med m3 e46?

M3 står å hviler seg. Har nesten alle delene som skal på plass igjen+ en del nye. Så blir å prioritere nå snart, bare den jævla E30 blir på stell. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...