Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Går litt fremover på bilen om dagen. Fått montert litt bremse justerer igjen, tillpassa litt nye skjermer og fanger. Så blir nok lakk til neste uke en gang.

Venter på KW V3 og PeeBee bære armer. Så nå skal jeg best styring i byen. :D

0mccjopl9zh1a77c5at9.jpg

brvluvq82ciwoamxbp8h.jpg

Skrevet
Mulig og få kjøpt litt rør av deg til hydraulske håndbrekket eller :)

hvorfor går du ikke bare på biltema og kjøper litt istedet? må jo være mye lettere det enn og spørre i alle trådene på bimmers?

får håpe forstillinga holder litt bedre denne sesongen nå da yngve:)

Skrevet
Mulig og få kjøpt litt rør av deg til hydraulske håndbrekket eller :)

hvorfor går du ikke bare på biltema og kjøper litt istedet? må jo være mye lettere det enn og spørre i alle trådene på bimmers?

får håpe forstillinga holder litt bedre denne sesongen nå da yngve:)

Har spurt 2 ganger, men ok. ser ikke vitsen å betale 700kr for et sett nor jeg trenger 1 rør og kommer aldri til og bruke det sette igjenn.

Skrevet

det koster vel ikke 700 engang. tror det er 199 for 10m på biltema jeg. dessuten. 700 kroner er ikke mye når du koster på bilen din alt mulig anna. da har du valgt feil hobby tror jeg. hehe

mvh

Thorbjørn R

Skrevet
det koster vel ikke 700 engang. tror det er 199 for 10m på biltema jeg. dessuten. 700 kroner er ikke mye når du koster på bilen din alt mulig anna. da har du valgt feil hobby tror jeg. hehe

mvh

Thorbjørn R

Ja røra koster skkert det, men en som sa til meg at det setteet med alle koblingene kosta 700kr. Er ikke noe jeg trenger enda. men er jo låv å spørre. vis jeg ikke har fått taki til jeg trenger er det jo bare å kjøpe det da vettdu, ingen som har sakt at jeg IKKE skal kjøpe det.

Skrevet

Bilxtra etc selger sikkert løse nippler til bremserør.

Men du må jo ha verktøy til å lage flens på rørene.. Har du dette?

Anyways så hadde jeg aldri giddet å spørre i x-antall tråder rundt om i hele landet for en slik "filleting". Røret skal jo helst passe til DIN bil og, det er ikke så lett å beregne sånn uten å ha bilen og det aktuelle brekket der.(regner med det er hydraulisk brekk). Ser jo mega dumt ut med et rør med 10cm krøll på, bare for at det var altfor langt..

Skrevet
Bilxtra etc selger sikkert løse nippler til bremserør.

Men du må jo ha verktøy til å lage flens på rørene.. Har du dette?

Anyways så hadde jeg aldri giddet å spørre i x-antall tråder rundt om i hele landet for en slik "filleting". Røret skal jo helst passe til DIN bil og, det er ikke så lett å beregne sånn uten å ha bilen og det aktuelle brekket der.(regner med det er hydraulisk brekk). Ser jo mega dumt ut med et rør med 10cm krøll på, bare for at det var altfor langt..

Stemmer, men fatter ikke hvorfor dere bryr dere om det nor jeg har skrevet i 2 poster og er 19 år å har kansje ikke så mye erfaring som alle dere andre som har drevet på i alle år med bil. Men ok, da er det bare å høre på bilextra, takk!

Skrevet

Kjøp deg den blå esken med bremse flenser på biltema, den er meget bra, koster ikke allverden og du får bruk for den mere å mere, siden du bare er 19 år. Så kjøper du rør og nippler der også, alltid kjekt å ha Leif.

Og husk, bra verktøy er halve jobben :D

Skrevet

"får håpe forstillinga holder litt bedre denne sesongen nå da yngve:)"

Får laga custom bære armer av cromo rør, så de kommer til å holde. :D

Ser virkelig frem til sesongen nå, med ny slipa bil og noen fine runder på vinter føret, tror jeg at det kommer til å bli bedere kjøring i 09. :wink:

Skrevet
Kjøp deg den blå esken med bremse flenser på biltema, den er meget bra, koster ikke allverden og du får bruk for den mere å mere, siden du bare er 19 år. Så kjøper du rør og nippler der også, alltid kjekt å ha Leif.

Og husk, bra verktøy er halve jobben :D

Skal ta og gjøre det :) Man trenger vel en tang ellerno får å lage den enden på røra. er den også med i settet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...