Sveddi Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 her er min gamle 318is, 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Min E36 316 Men fin bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Usikker om disse er lagt inn tidligere, men er vel verdt en ekstra titt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Får legge inn bilder av min da, er ikke så gromt som mye av det andre her men.... Er en 318IS 94mod:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 GROMpact :whoa: SÅNN skal min se ut en dag (men ikke svart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Restify: Hvor kan jeg få tak i en slik bakluke? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Restify: Hvor kan jeg få tak i en slik bakluke? Pris? Det er jeg ikke helt sikker på du, fant bare bildet hos eurowerkz. http://www.eurowerkz.com/gallery/album01 Skal lete litt å se om jeg finner noe edit: det er "CSL style bakluke" så du får nok bare høre rundt, jeg aner ikke hvor man får slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Vet at det er csl-style, likt som ylindgren her på forumet...skal høre med ham fant forøvrig noe i USA til god pris (800 dollar i karbon-fiber!!!), men er redd for shippingen..tid, pris og sikkerhet jeg tenker på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Hva kalles Den Hekkspoileren, eller hvem merke/type er den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Hvem selger Den Bakluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Etter å ha lett en god stund konkluderte jeg med at du nok må over til uniten å de for å finne csl-luke til e36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Hva kalles Den Hekkspoileren, eller hvem merke/type er den http://www.uucmotorwerks.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 En gjennomført E36 Coupe her. Eneste jeg kunne vært for uten er chrome futura`ene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå