HeinZ Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Legger ut et par bilder av Touringen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Mange pene touringer her! Min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Her er min 10 min etter å ha kommet ut av lakkboksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Her er noen med fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Oh! den røde var farlig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Jeg må vel la bilen min være med her å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Her er min 10 min etter å ha kommet ut av lakkboksen Ikke for å virke vrang, men går da utifra du monterte på alle delene inne i lakkboksen? At du ikke lakkerte bilen med lykter, felger osv PÅ ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 95 M3 limo'n min=) dama sin 98 318i M-tech og min ex 95 320i Coupe =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Her er et bilde etter at bilen fikk ///M-lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Satan så pen denne var Max velocity eller acs cf leppe og "riktige" sideskjørt så hadde den vært en perfekt E36 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Satan så pen denne var Max velocity eller acs cf leppe og "riktige" sideskjørt så hadde den vært en perfekt E36 sedan Samt orange blinkere bak. Hadde blitt strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Satan så pen denne var Max velocity eller acs cf leppe og "riktige" sideskjørt så hadde den vært en perfekt E36 sedan Samt orange blinkere bak. Hadde blitt strøkent! Se på de linjene! E36 er fantastiske biler, rett og slett. Denne var sykt pen, mangler de orange blinkersene bak som sagt ellers, perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Njaaa, liker ikke orange blink bak jeg. Syntes det ser best ut når hele toppen på lykta har samme farge. I profil ville det selvsagt sett bedre ut, men bakfra syntes jeg det blir litt for mange farger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Synes det ser like rart ut at det er orange blinkere på siden og forran, men ikke bak. Da kan man like gjerne kjøre hvite hele veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå