John H Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Litt enige med begge av dere, men eg heller mer og mer over på orange blinkere på e36, syns det er fint, vertfall på mørk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Ja, vurderer faktisk å bytte fra hvite til orange på min egen touring. Synes faktisk også det passer på lysere biler, men rød derimot kler det dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 åååååååååååh ! ! ! Får bokstavelig talt vibrasjoner i underlivet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 den sorte der er drittøff ^^ inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Synes det ser like rart ut at det er orange blinkere på siden og forran, men ikke bak. Da kan man like gjerne kjøre hvite hele veien.. Ja, mulig det ser litt spesiellt ut i profil, men jeg syntes fortsatt det ser mer helhetlig ut enn når toppen på baklykta blir "delt på midten"... Eventuellt om man har sort bil kan man gjøre som meg og ha sort blink og ryggelys bak. Skiller seg litt mindre ut fra det orange da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Noen bilder av min Touring. minimerte bildene før jeg redigerte dem, så bli ikke så bra (så lagret jeg ikke orginalene) Gla jeg har den lille "vinga" bakpå, utgjør en god del syns jeg. Er usikker på om jeg skal montere m-skjørter også. Uten: Med: Eller noen andre E36`er jeg syns er kule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Liker denne OG garasjen(!!!) Ganske godt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Min like etter jeg var ferdig med den i sommer. Med den omstridte U.S looken på blinklysa Rett før endt sessong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 S-54 motor i den e-36'n ell halvor89 ? Så ut som en koselig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 S-54 motor i den e-36'n ell halvor89 ? Så ut som en koselig bil Har ikke specs på den, men ser ikke verre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Okay Ser gromt ut gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 den sorte der er drittøff ^^inspirasjon fin bil mysild, men få deg nye felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_3 Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Her er bilder av min E36 328i Cab Må si jeg gleder meg til sommeren igjenn, så jeg får ta den ut av garagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 den sorte der er drittøff ^^inspirasjon fin bil mysild, men få deg nye felger... Kjempetøff e36:) Ikke bytt felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå