Haug Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Tror jeg kanskje så denne i Hamar i sommer anders87? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Spørs hva trådstarter sier nå da hehehe Ser dessverre ikke ut til at det hjelper noe å si noe Den grønne cabben du postet øverst, var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Denne var utrolig rå! Den andre 4 dørs er også meget rå. Skal lage en slik en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Herregud så gromt E36 coupe er!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Har aldri fått med meg navnet på disse felgene? BMW Motorsport something? Er de mulig og oppdrive uten å måtte betale opptil flere månedslønner etter jeg har donert noen organer? Trenger nye sommertøffler på coupèn min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 Der har du de 3 typene. Den i midten ble levert til M3 cabriolet, mange som blander de med GT felgene, som har "Motorsport" påskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 noen som har flere bilder av den her? eventuell en tråd om den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Det er M3 cab felger. Er vel ikke så ekstremt dyre at det gjør noe, selv i orginal utførelse. Selges slike i ny og ne her på forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Og en av mine absolutte favoritt E36´er: PS.må legge med et par interiør bilder,han har M3 CSL stoler som er trekt om for å matche Denne bilen har sykt mange detaljer og er gjennomført 110% ... Alt på bilen er Hartge, også sydd om dørtrekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Den siste var utrolig fet!!! Hadde ikke trodd at en org fanger uten tåkelys kunne se så kul ut... nesten så jeg fikk lyst på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 synnes sedan er mye finere enn coupe, men det er jo min smak da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 noen som har flere bilder av den her? eventuell en tråd om den? Denne er utrolig pen.. Er no lignede det her planene er fo M3`en min Syns det er litt kledelig uten side skjørter og.. Blir litt kulere stuk.. Noen som vet hvor man kan få tak i sånn panser? Var utrolig kult, på en litt disrè måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå