Jokkis Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 kor mykje bygger den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Min E36 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Kjøp i carbon og lakker den? ikke akkuratt billig men en mulighet Blir for dyrt det derfor jeg spurte om noen har sett den i ABS, har ikke klart å finne i abs selv Prøvde å få tak i en slik selv da jeg hadde E36, så noen av de leppene til salgs i Usa på Ebay. Kom vel egentlig fram til at den mest økonomiske løsningen faktisk er å kjøpe karbon-versjonen fra Gs og lakkere den da frakten fra Usa blir veldig dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 kor mykje bygger den? Bygger vell rundt det samme som gt splittera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Hvor får man tak i den leppa her ? noen som vet ? jeg har hatt en slik. kjøpte den hos ümnitza. http://umnitza.com/umnitza-velocity-spoiler-p-1104.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Uuuh, den hvite der likte jeg virkelig. Men skulle vært tåkelys i og grillen skulle vært lakkert opp, eller skal den være sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Vil tro den skal se sånn ut den grillen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Helt grei 4-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
microkypex Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Må vel hive inn 2 bilder av min E36 tatt på hytta i sommer:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Min E36 318is.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Deiligste e36 ever made! lyst å gjøre noe lignende med min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Mye fint her, men pokker meg mye stygt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Noen som har en ide om hvilken lakk det er på denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Ser ut som vanlig billakk ? hehe neida, har ikke peiling jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå