///FredriK.S Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Her er min sin: Tøff den der. Som Erik også da. Burde ha beholdt listene sorte. Er Skien bil, ja Er ikke bare 320i i denne mister? hehe:P Så denne på Bilsalongen når den var der inne på utplassering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torden Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Jeg tenkte lenge på det med listene, og er personlig veldig fornøyd med å ha dem gule. Syns det får den til å se mer moderne ut. 320i var min forrige lille venn. Den solgte jeg i fjor. Har hatt mye rart i mellomtiden. Så har ikke vært innom forumet. Men nå ble det BIL på meg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Her er min e36. Dunkelgrün 2, har ikke sett mange e36er med denne fargen. PS, den er ikke vasket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Liker komboen med ClassII spiler og lepper på 4dørs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torden Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Den var fin, selv om jeg synes du kunne latt listene være sorte Tatt i Skien? Aldri sett bilen før, ny? Som jeg sa lenger opp, så syns jeg Touringen er penest med gule lister. Hadde det vært coupe hadde jeg hatt dem sorte. Bildet er tatt i Skien for to fredager siden den dagen jeg hentet den etter at den var bygd ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Min e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Den her har sikkert vært oppe før, men jeg tror det er den triveligste fronten jeg noen gang har sett på en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Halvor: Den var utrolig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Estorilblau den e36'n der? Sykt fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 318is omtrent rett etter en vask ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikNor Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Dette er min 318iS skodd med vinterdekk =) Bare å komme med tips og råd til hva dere eventuelt ville gjort med bilen ^^ Litt dårlig bilde, men skal ta bedre når det blir skikkelig vår =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joel KV Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Herregud, her var det mye pent. Tok lang tid å gå gjennom alle sidene, men kan trygt si at det var verdt det! Har ikke så mye å bidra med bortsett fra ett Denne var utrolig rå!! Skiller seg litt ut i forhold til alle andre e36'r med mtech frontfanger (som jeg også skal ha ) Er detta 17" eller 18" felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Dere kan ikke poste mere i denne tråden nå! er jo på s.36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Dere kan ikke poste mere i denne tråden nå! er jo på s.36 På tide å poste mer nå, vil se mer jeg, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå