Dr_S Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Skam rå Kul den ja, men synes felgene skurrer litt fordi jeg mistenker det er Lorinser eller AMG ? Altså til Mercedes-Benz Samt passer ikke helt inn med Sparco-stoler.. Men fett stuk er det på den ! Første jeg tenkte på jeg også, Lorinser... Tror den hadde blitt lekker med AC Schnitzer type 1 med bred polert kant. Bør nesten være noe med litt chrome i, da det tar igjen på det blanke/hvite i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Sånn som den rød e36'n blir min, bare andre felger og uten vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Gamle Cupe'en min Nya Cupe prosjektet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 To dårlig bilder av min fra i høst Skal senkes mer til våren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Sikkert postet før, men fortjener enda en post. Dette er top 5 E36 jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Noen andre som gleder seg til sommeren? Huff og huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Fy faen den der ble stusselig i vintermodus...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Helt for jævlig det! Extreme-Makeover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Tar av fangeren faktisk Hadde og fortjent M3 speil denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 makan til hvor mye du heisa bilen da. kjører med 60/40 senk med m3 fanger + m3 leppe jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Har hevet den ganske mye ja! Blir en del "tull" kjøring her, So da må man regne med å ha seg en liten grøftetur xD Men so langt har det gådd bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Faen ass. Her har jeg sittet og vurdert om ikke jeg må ha meg E36 igjen... Så blar jeg gjennom mesteparten av denne tråden, og vips, plutselig var man overbevist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Faen ass. Her har jeg sittet og vurdert om ikke jeg må ha meg E36 igjen... Så blar jeg gjennom mesteparten av denne tråden, og vips, plutselig var man overbevist hehe, du er ikke den enste som vil ha e36 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Hehe, praktisk sett så burde jeg vel ha femmer med tanke på kid og to rottweilere, men er litt i overkant forelsket i linjene på E36, har ikke råd til en bra E39 og "sjefen" var lite gira på E34 Men blir touring denne gangen da. Edit: Litt on topic må jeg vel ha med også... The OT-king is back Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå