Joher Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Alpina fronten ser jo helt sløkket ut. At noen vil ha det er utrolig M sideskjørt sammen med vanlige sidelister ser heller ikke ut.... Bilen så ellers strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Hva betyr "sløkket"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Teit/stygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW///MPower Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Noen som vet hva denne fargen heter? den så litt andereldes ut en den "vanelige" sølvfargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Her er min:) Er ikke noe flink til dette bilde greiene, men dere ser nå bilen:) Mangler M-listene, men har et helt nytt sett liggende;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Synes det bilde var stilig! så pen ut også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Flere bilder av 325en eller? blit lit andeledes siden jeg så den sist ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Flere bilder av 325en eller? blit lit andeledes siden jeg så den sist ser jeg Den har nok blitt litt mer slik jeg liker de bilene ja, har en søster som er noe mindre blid for det:p Skal legge ut litt flere. (skal lage en tråd om bilen etterhvert.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Slik er det og selge bilen vettu ser meget bra ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Noen nye bilder av min. Er sånn noenlunde fornøyd selv ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardFj Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Du verden her var det mye pent! Ble litt mye inspirasjon og ideer for en fattig student me 30kr på bok uansett, legger ut et bilde av min e36, beklager for at bilen er våt, men bor på nordmøre, og her gjør det stortsett ikke annet en å plaske ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Fant denne, lav og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Fytti katta den der var lav! Stakkars han hvis han tar turen til Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Sniker inn et bilde av min og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Fytti katta den der var lav! Stakkars han hvis han tar turen til Norge Vangene ligger jo nedpå liker e36n din, samme med felgene:) tenkt å slippe den mer ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå