Gå til innhold

Bmw 325 i rogaland.. ADVARSEL

jonas
 Share

Anbefalte innlegg

Dro ålesund til stavanger for å kike på denne bilen som skulle være Rustfri og strøken. Fekk Sjokk da jeg kom frem, Bilen var rust skadet og bulket overalt. Bilen var aldeles ikke sann som selger beskrev bilen.

Spurte selger om det var rust på de vanligste plassene, men da sa selger at denne bilen var rustfri, noe som sto i annonsa men har blidt endret etter jeg var på besøk og viste han ALL rusten som var flikket rett over. Det var og store hull i dørken, noe selger ikke hadde sett :stupid:

Er rimelig forbannet og 6000 kr fattigere.

vil ikkje anbefale noen å dra for å kike på denne bilen..

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1739316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig når sånt skjer.

Jeg og en kamerat var å for å kjøpe en audi 90 for et par helger siden. Det ble også en 6000kr bomtur.

Jeg benytter anledningen til å advare mot denne bilen.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1717874

Deksler inni var festa med selvgjengende karosseriskruer. Teppet var hullete. Hull i setet, og nesten ingen stopping igjen i hullet. Sprekk på tvers over hele frontruta. Mangler gitter i fronten. Sprukken baklykt, mangler et blinklys. Begynt å ruste både i hjulbuer og oppå taket.

Det meste av listverk var knekt eller stygt. Lakken var begynt å flasse på framskjermen etc etc etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen har dere begge klart og tape 6k på dette??? Begge bilene så jo fine ut på bildene, spes 325i, men det bare viser at det og kjøpe bil usett er som russisk rulett med halvt magasin :(

Fordi fly/tog og buss koster penger.

Var heldigvis ikke jeg som betalte reisen i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det er ca 55 mil fra stavanger og til meg, tok fly og spanderte på brudern så vi kunne dele på kjøring tilbake til 'ulsteinvik. Med flybiletter taxi ferge Kjøring til flyplass som er ca 10 mil med dyre tunell bompenger. Dette Blir dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kiipt da :( Jeg hadde jaggu meg krevd at selger hadde betalt halve utlegget pga uriktige salgs opplysninger. Har forresten sendt mail på audien med div sp.mål ang standen. Skal bli spennende og se åssen svar jeg får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ

Jeg ringte på den bilen og var seriøst interresert!

Var ingen rust på bilen sa han!

Senere den kvelden fikk jeg mld av han at nå var det en som ville hente den og han kom til å selge den hvis jeg ikke bydde mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro ålesund til stavanger for å kike på denne bilen som skulle være Rustfri og strøken. Fekk Sjokk da jeg kom frem, Bilen var rust skadet og bulket overalt. Bilen var aldeles ikke sann som selger beskrev bilen.

Spurte selger om det var rust på de vanligste plassene, men da sa selger at denne bilen var rustfri, noe som sto i annonsa men har blidt endret etter jeg var på besøk og viste han ALL rusten som var flikket rett over. Det var og store hull i dørken, noe selger ikke hadde sett :stupid:

Er rimelig forbannet og 6000 kr fattigere.

vil ikkje anbefale noen å dra for å kike på denne bilen..

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1739316

Faaen, kor kjiipt da Ole.

Sånne folk burde etter mi meining hadd juling! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe overpriset e 30 får en si...

om det er selger som har byttet alle delene som er nevnt i annonsen, så har han jo brukt noen timer under bilen vil jeg tro.. og har man innsikkt nok til å bytte nevnte deler, bør man ha rimelig heftige skyggelapper for ikke å finne nevneverdig rust. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...