Spiritus Sancti Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Dritrå bil! På utkikk etter lik selv.. Har du fått på bremsene eller?
Skallesei Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 Nei, bremsene har blitt noe utsatt på grunn av et jævla girkassehavari! Bare så dere vet det så koster det 45.000,- + arbeid for en ny innbyttekasse til disse bilene... :S Fikk dekt mesteparten, men måtte betale noe selv. Derfor er bremsene noe utsatt... Mulig det ikke blir før neste vår. Skal kjøre bilen til Tønsberg (Installbay) på søndag. De skal bygge et gromt Alpine / Hertz anlegg i bilen. Blir vel stående der en måneds tid.
OAF Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Det må jeg si!! rett og slett rått Er det Supersport coilover sett du har på? det var veldig likt mitt sitt.....er det justerbare dempere på ditt sett? justering av "hardhet" ?
OAF Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Har du chipet både motor og gear? hvilket merke? effekt?
Richie85 Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Nei, bremsene har blitt noe utsatt på grunn av et jævla girkassehavari!Bare så dere vet det så koster det 45.000,- + arbeid for en ny innbyttekasse til disse bilene... :S Fikk dekt mesteparten, men måtte betale noe selv. Derfor er bremsene noe utsatt... Mulig det ikke blir før neste vår. Skal kjøre bilen til Tønsberg (Installbay) på søndag. De skal bygge et gromt Alpine / Hertz anlegg i bilen. Blir vel stående der en måneds tid. Synd med girkassa di.. fått noe forklaring på hvorfor det har skjedd? Kult at du skal ned i området her a gitt! Ligger et par bra hus ute ved Pål, (installbay) kunne tenkt meg et par av dem og bilen din.. hehe! Får se etter deg på veien da kanskje!
Skallesei Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 det er supersport justerbart senkesett ja. Det er kun høydejusterbart, ikke hardhet. Synes imidlertid at det er meget godt innstilt, og det er en fryd å kjøre med. På min bil er det kun justerbart foran, da jeg har nivåregulering bak. Hadde en sånn jalla powerboxgreie påkoblet tidligere og det er nok den ekstra effekten jeg fikk der som har tatt rotta på girkassa mi tenker jeg. Bilen skal inn på GS når den kommer tilbake fra installbay for å tunes der. De har akkurat begynt et samarbeid med Flissundet Motorservice med re-mapping av motor/girstyringen så jeg håper på gode resultater. Er vel på veien i Tønsbergområdet mellom klokken 10:00 og 12:00 på søndag.
OAF Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 det er supersport justerbart senkesett ja. Det er kun høydejusterbart, ikke hardhet. Synes imidlertid at det er meget godt innstilt, og det er en fryd å kjøre med.På min bil er det kun justerbart foran, da jeg har nivåregulering bak. Hadde en sånn jalla powerboxgreie påkoblet tidligere og det er nok den ekstra effekten jeg fikk der som har tatt rotta på girkassa mi tenker jeg. Bilen skal inn på GS når den kommer tilbake fra installbay for å tunes der. De har akkurat begynt et samarbeid med Flissundet Motorservice med re-mapping av motor/girstyringen så jeg håper på gode resultater. Er vel på veien i Tønsbergområdet mellom klokken 10:00 og 12:00 på søndag. Ja. Ok.. Er nok enig med deg der ja...fungerer fint Supersport settet,..og det er bra satt opp, men jeg synst at det til tider kan bli litt for hardt å kjøre på...så av og til savner jeg muligheten til å justere demperene.....men nå bor jo jeg i en kommune med elendige veier da Det angående chip, så lurer jeg på å bestille fra denne siden..... www.chiptuning-direct.dk/ ganske fet effektøkning da.... Mon tro om kassa mi tåler den økningen? må vel pent chipe den også hehe....
Richie85 Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Hadde gleden av å møte denne bilen på E18 like ved Kopstad istad på vei oppover.. kunne se lang vei hvilken bil jeg møtte på.. har ingen andre ting å si enn at dette var en sinnsyk bil å møte! blinka på deg, vet ikke om du så det.. hehe..! Men tenkte at jeg måtte jo det!
Skallesei Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 det er supersport justerbart senkesett ja. Det er kun høydejusterbart, ikke hardhet. Synes imidlertid at det er meget godt innstilt, og det er en fryd å kjøre med.På min bil er det kun justerbart foran, da jeg har nivåregulering bak. Hadde en sånn jalla powerboxgreie påkoblet tidligere og det er nok den ekstra effekten jeg fikk der som har tatt rotta på girkassa mi tenker jeg. Bilen skal inn på GS når den kommer tilbake fra installbay for å tunes der. De har akkurat begynt et samarbeid med Flissundet Motorservice med re-mapping av motor/girstyringen så jeg håper på gode resultater. Er vel på veien i Tønsbergområdet mellom klokken 10:00 og 12:00 på søndag. Ja. Ok.. Er nok enig med deg der ja...fungerer fint Supersport settet,..og det er bra satt opp, men jeg synst at det til tider kan bli litt for hardt å kjøre på...så av og til savner jeg muligheten til å justere demperene.....men nå bor jo jeg i en kommune med elendige veier da Det angående chip, så lurer jeg på å bestille fra denne siden..... www.chiptuning-direct.dk/ ganske fet effektøkning da.... Mon tro om kassa mi tåler den økningen? må vel pent chipe den også hehe.... Du kan like godt kjøpe chippen min da. Jeg kjøpte derfra. Dieselforbruket går ned med 0.3 liter pr mil og effekten merker du VELDIG godt! Den er i Tønsberg nå og den er din for 2.000,- Kan få Lars Ove til å koble den av å sende den oppover. Jeg ponga ut rundt 3.000 for den fra danmark inkludert tollavgift og moms i februar. Bilen min skal inn på GS når de er ferdig med den i Tønsberg å få omprogrammert hjernen. Det koster egentlig 10.000,- men jeg får det vanvittig mye billigere siden jeg har handla så masse dritt der.
Skallesei Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Hadde gleden av å møte denne bilen på E18 like ved Kopstad istad på vei oppover.. kunne se lang vei hvilken bil jeg møtte på.. har ingen andre ting å si enn at dette var en sinnsyk bil å møte!blinka på deg, vet ikke om du så det.. hehe..! Men tenkte at jeg måtte jo det! Å faen, så en sølvfarga bayer som blinka på meg ja, så jeg tenkte kanskje det var kontroll eller noe jeg. Turde ikke ligge på 180 på flere kilometer! Fine veier nedover der gitt! Fant blandt annet ut at bilen går nesten 240km/t også...
zH- Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Den bilen din er PERFEKT i mine øyne Synd med girkassa!!
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Hva med et Bad Look panser, da hadde den blitt enda råere.
Superbeetle Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 DET var fett Forøvrig en grom bil fra før av da... Driver Hæmnskjæln å leker i ps, for så å bilby seg å lage et slikt panser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå