Gå til innhold

Ny BMW nettside

viplash
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har satt i gang med ett aldri så lite BMW nettside prosjekt. Jeg har nå fått klart designet, og det har blitt publisert en del materiale på siden. Men mer vil det hele tiden komme.

Man kan jo ta en titt på siden, og komme med tilbakemeldinger på den om man vil det. Det hadde hvertfall jeg satt veldig stor pris på.

http://www.bmw-power.no

Og dersom det er noe man mener burde vært på en annen måte, eller noe som mangler, så kom gjerne med tilbakemelding på det :)

Jeg tar gjerne i mot konstruktiv kritikk/tilbakemelding. Men om du skal slenge dritt for å være uhyggelig, elelr bare for å ha slengt litt dritt til noen, så finn en annen plass til det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ingenting om. Jeg vet det er flere sider på nett som har eksistert lenge, og som har bmw i navnet sitt. Og jeg jobber daglig med domene registrering, og nett realterte ting, og kjenner godt til de lovene der. Og har de copyright på bmw, noe de helt sikkert har, så kan ejg ikke bruke kun BMW. Men kan bruke BMW i kombinasjon med noe mer uten at de kan si så mye på det. Men dersom BMW kommer til meg, og sier de har krav på det domenet, og at de krever jeg skal gi dem det, så skal de gjerne få det :) da finner jeg bare på ett nytt navn bare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel som jeg skriver, at jeg vil samle mest mulig bmw relatert på en og samme side. at man kan bruke siden som et oppslagsverk. Den er ment som et supplement til f.eks. denne siden, og ikke som erstatning. Jeg, og sikkert veldig mange andre vet hvor knot og vanskelig det kan være og søke rundt i et enormt forum for og finne nøyaktig det man lurer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden ser jo bra ut, men du skriver den skal være i tillegg til sider som denne, men den inneholder jo masse material fra denne siden, så blir jo nesten et slags bimmers eller bmwccn forum uten forum delen hvis du skjønner, men kommer vel mer der etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer mer etterhvert. Jeg jobber med å samle inn en hel masse informasjon. Som du ser så er det en del som ikke er her i fra også. Jeg har ett tonn med ting som skal ut, men har ikke kommet så langt enda bare :) Men kom innom med jevne mellomrom så ser du det kommer ut nye ting der hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel hatt 4-5 tilsvarende prosjekter her inne i årenes løp, men de er glemt av de fleste. Gunnar brukte 2-3 år før trafikken ble tilfredstillende og det er først nå etter nesten 5 år at han kan si at bimmers uten tvil er det største BMW forumet i Norge. Det har vært mye jobbing (både for Gunnar og moderatorene)... og ikke så rent lite flaks at nettopp bmwguiden.no... senere bimmers.no fikk suksess. Lykke til... akkurat det tror jeg at du trenger... :wink:

Forøvrig er svenske www.autopower.se det beste eksempelet på at BMW ikke aksepterer at nettsider av en viss størrelse bruker BMW i domenenavnet. Autopower het som kjent bmwpower til å begynne med, men da de ble sveriges største BMW forum (og senere nordens største BMW forum) sa BMW stopp. På et slikt tidspunkt i utviklingen av en nettside er et navneskifte det siste man ønsker.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha med litt gamle bmw'er og da.. hehe.. men da kan vi som brukere sende inn innslag til deg om hvordan man kan fikse ting osv?

Siden er for alle BMW typer. Så det er bare å sende inn om du har noe ;)cs@bmw-power.no er adressen ;)

Men som nevnt, siden er fortsatt under konstruksjon, og mer kommer til hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...