smez Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 han får ikke for forsøket av meg engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 haha... du skulle sett sjoføren også men det er en grei bil å ha på vinteren her på sørlandet nå som det er mye snø og elendig brøytet! bare å dra litt i rattet og fly over alle fonner og brøytekanter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Men ærlig talt, got to hand it to him; Dette var meget gjennomført på alle mulige punkter! Pleier ikke å kommentere slike poster som dette, men må si meg enig med "Schnellfahren". Terningkast 6 for gjennomføringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahashahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahaha, dagens latter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 for ei krone så er jo dette et scoop.. Skal tro hva han hadde sagt om en eller annen ringte og sa han skulle ha den for kr.1.- Står ikke noe anne om pris i annonsen , så juridisk så sliter han vel litt da hvis rette skulle ringe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Er vel det motsatte av pimp my ride det her, fuck up my ride.. Ikke glem at det er nettopp det pimp my ride er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Kom e36 som IX? det visste jeg ikke..... likte også måten han har integrert dvd i nakkestøttene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Det er slike som han her som ligger til grunn for begrepet "kebabtralle", eneste jeg savner er lexuslykter i chrome.. Det hadde nok toppa den.. Men men, så ille kan det faktisk bli, enda dette igrunn er en veldig fin farge på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 hahahahahha kebab-power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 får meg en go latter hver gang jeg ser den kjerra der grunnen til at den står som 1 kr på finn er vel for at det koster 400kr for en bil over 50k så han tenkte vel og spare noen kroner for alt det utlegge på BLINGLBING Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Skulle hatt chromringer! Bare gliser mer og mer etter som jeg går gjennom bildene hver gang. At det går ann . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 bringer skam over sørlandet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 kebab offroader... Skikkelige pakk en is bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 ser ut som en underdimensjonert hjemmelaga (monster) truck. stakkar bil. ligner på en stor utgave av en sånn mopedbil som skada folk kjører de er jo gla i ting som glitrer og blinker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 tenkt hvist han som eiger bilen er her inne på bimmers og ser alle de fine kommentarene på bilen sin, hadde vel gått rett i garasjen og henta tau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå