alekspp Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 jeg lurer på hvor ble det av den bimmern di hadde som gatebil taxi 2006? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Bilen ble loddet ut..... Du kan lese mer om det i bla denne tråden.! http://bimmers.no/viewtopic.php?t=34919 ... er+gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Loddet ut til en 18åring faktisk, ganske greit det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Trodde gatebil hadde kjøpt denne tilbake i 2007 Det ligger hvertfall noe info lagret i topplokket mitt om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 ...Men han har solgt den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 ...Du var litt kjappere enn meg der wagon! Han som vant bilen er sønnen til en bekjent av meg. Siden bilen ikke har skilt, og ikke kan få skilt, så visste han ikke helt hva han skulle gjøre med den, og la den dermed ut for salg. Hva han fikk for den, og hvem som kjøpte den, vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 ...Du var litt kjappere enn meg der wagon! Han som vant bilen er sønnen til en bekjent av meg. Siden bilen ikke har skilt, og ikke kan få skilt, så visste han ikke helt hva han skulle gjøre med den, og la den dermed ut for salg.Hva han fikk for den, og hvem som kjøpte den, vet jeg ikke. Gatebil kjøpte den tilbake.. prisen er ukjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Mener å huske at han hadde bud rundt 250-300K. I så fall genistrek fra Gatebil. Selge lodd for 500-600K og kjøpe bilen tilbake for halvparten = raske lapper i lomma! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Hva skjedde med volvoen de hadde i fjor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Volvoen har de enda Bmw-taxien hadde jo gatebil i mange år, før de i 2006 altså fikk det stuntet å lodde den ut. Det ble da startet en storstilt bygging av en Volvo V70 (et faen så syyyykt maskineri!!!!) som erstatter for m3n. Når mannen som vant m3n så ville selge den igjen kjøpte Gatebil den enkelt og greit den tilbake, så i 2007 endte de faktisk opp med å ha to taxier rundt banen Og det regner jeg med de vil fortsette med Kunne forøvrig tenkt meg et bedre system for påmelding ol til å sitte på i taxien, tror de kunne hatt stooore inntekter i å selge turer i de to gule Er hvertfall en ting jeg veldig godt kunne tenkt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiddy87 Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Volvoen er ein XC90 og ikkje V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Var det ikke en privatperson som kjøpte den da og kjørte den som taxi for gatebil? Tror det var det jeg hørte ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Gatebil kjøpte den tilbake.. Og deretter holdt de en "audition" der de søkte etter ny førstefører på bilen, samt at denne også måtte stille som/med mekaniker.. Men er Gatebil som eiern ja.. Fører/mekaniker stillinga var vel 100% jobb.. han som vant den så forsåvidt også ut som om han ikke helt visste hva han skulle med bilen.. Var tydelig at han var litt "sommerfuggel i vinterland".. Så ikke ut som om hanhadde store interessen.. Som om en millioner skulle vinne i lotto.. Nå skal det også nevnes at hele opplegget var snusk, og at man ikke fikk se de "egentlige" reglene før man hadde kjøpt bilen.. I disse reglene sto det blandt annet at vinneren pliktet seg til bruk av bilen på Gatebil's treff om sommeren, og han skulle forplikte seg til å holde den i stand.. En ENORM utgift med andre ord.. Det er helt klart at det mest fornuftige var å bare bli kvitt den igjen, evt.nekte å skrive under på kontrakten, noe som gjorde at de ikke kunne fått overlevert den.. Men så igjen, hva f... er vitsen med å kjøpe lodd, om du ikke skulle ha den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oike Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Jeg vil forøvrig tro at gatebil har planer om å bygge en ny volvo...De la nettopp inn bud på 740'n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå