Gå til innhold

gatebil taxi

alekspp
 Share

Anbefalte innlegg

...Du var litt kjappere enn meg der wagon! :) Han som vant bilen er sønnen til en bekjent av meg. Siden bilen ikke har skilt, og ikke kan få skilt, så visste han ikke helt hva han skulle gjøre med den, og la den dermed ut for salg.

Hva han fikk for den, og hvem som kjøpte den, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Du var litt kjappere enn meg der wagon! :) Han som vant bilen er sønnen til en bekjent av meg. Siden bilen ikke har skilt, og ikke kan få skilt, så visste han ikke helt hva han skulle gjøre med den, og la den dermed ut for salg.

Hva han fikk for den, og hvem som kjøpte den, vet jeg ikke.

Gatebil kjøpte den tilbake.. prisen er ukjent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvoen har de enda :wink:

Bmw-taxien hadde jo gatebil i mange år, før de i 2006 altså fikk det stuntet å lodde den ut. Det ble da startet en storstilt bygging av en Volvo V70 (et faen så syyyykt maskineri!!!!) som erstatter for m3n.

Når mannen som vant m3n så ville selge den igjen kjøpte Gatebil den enkelt og greit den tilbake, så i 2007 endte de faktisk opp med å ha to taxier rundt banen :D Og det regner jeg med de vil fortsette med :P

Kunne forøvrig tenkt meg et bedre system for påmelding ol til å sitte på i taxien, tror de kunne hatt stooore inntekter i å selge turer i de to gule :P Er hvertfall en ting jeg veldig godt kunne tenkt meg :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil kjøpte den tilbake.. Og deretter holdt de en "audition" der de søkte etter ny førstefører på bilen, samt at denne også måtte stille som/med mekaniker..

Men er Gatebil som eiern ja.. Fører/mekaniker stillinga var vel 100% jobb..

han som vant den så forsåvidt også ut som om han ikke helt visste hva han skulle med bilen.. Var tydelig at han var litt "sommerfuggel i vinterland".. Så ikke ut som om hanhadde store interessen.. Som om en millioner skulle vinne i lotto..

Nå skal det også nevnes at hele opplegget var snusk, og at man ikke fikk se de "egentlige" reglene før man hadde kjøpt bilen.. I disse reglene sto det blandt annet at vinneren pliktet seg til bruk av bilen på Gatebil's treff om sommeren, og han skulle forplikte seg til å holde den i stand..

En ENORM utgift med andre ord.. Det er helt klart at det mest fornuftige var å bare bli kvitt den igjen, evt.nekte å skrive under på kontrakten, noe som gjorde at de ikke kunne fått overlevert den..

Men så igjen, hva f... er vitsen med å kjøpe lodd, om du ikke skulle ha den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...