Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en orginal CSL bakluke som jeg kjøpte for å ha på 323 Ci, men jeg har tenkt til å spare til E46 M3, så tenkte å ha den på M3'n istedet. Men jeg vet ikke når jeg får M3 (tidligst til høsten er målet, men kanskje mer sannsynlig neste vår eller høst).

Så det jeg lurer på er om det er noen ulempe å lakkere den cosmossort nå for å ha den på 323'n hvis jeg skal lakkere den i en annen farge til m3'n siden?

Skal uansett lakke M3-fanger og skjørt nå, og evt en add-on eller ny bakfanger.

Skrevet

trenger ikke pusse alt vekk, bare rubbe lakken med våt papir i 600korning, slik at ny lakk har noe å feste seg i

Skrevet

du sliper den IKKE med 600 vått, da vil du bare lage masse riper, da kjøper du heller en pakke med Abralon slipeputer, disse er 1000 korning. men dette er en smal sak for en lakkerer å ordne selv, tar ikke mer enn ett kvarter å matte den ned til lakk.. så la heller en fagmann ta det, er ikke noe særlig jobb for han uansett og da vet du at det blir bra! Ser gang på gang at folk grunner og sliper selv men vi må gjøre ting om igjen siden de har ikke gjort det grundig nok eller har rett og slett gjort det helt feil! Så med mindre du føler deg helt sikker på at du kan få det bra så overlat det heller som sagt til en fagmann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...