Johnny Bravo Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 er til en e46. bør hele greia lakkeres (med det trekantfestet?) eller er det finere å lakke kun speilhuset? bilen er sølvgrå.. om noen har bilder så er jo det fine greier Ü Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Hadde lakkert alt. syntes det er finest... Har det selv på bilen.. Her er noen bilder av alt lakkert, men fant desverre ingen med bare speilet lakkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 ja, det er det jeg tror jeg vil gå for, men kunne tenkt meg å se bilder der kun speilhuset er lakkert før jeg skal lakke. fant ingen bilder jeg heller av speil som ikke var hellakkert, å det kan vel egentlig bare bety en ting sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 hmm.. bra bilde btw! Men jeg synes begge deler blir rart jeg.. blir litt mye med hellakkering, men så blir det ikke helt rett med svart feste heller. Så da blir det vel hellakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 det er penere med blank svart feste, enn med matt svart som på bildet der.. har nytype m3speil blå ytterst og blank innerst.. di er råe.. bare synd dem ikke passer på stasjn min.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Jeg mener du bør lakkere festet i bilens farge også. Det så ikke så ille ut på det bildet der (med svart), egentlig så det nesten bedre ut, men har sett bilder før hvor det ikke ser bra ut iforhold til å ha det i bilens farge. Festet må uansett lakkeres tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spz Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 I dette tilfellet var det mye fetere ulakkert, passer bedre den sølv/sort feelen som bilen har - jeg ville dog satt på noen ikke-kromma sko på den over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Jeg sier, kun speilhuset i bilens farge!! det var mye grommere Linjene ved vinduene får ikke en sånn unaturlig brytning når festet er i svart. Mulig festet i blank svart er bedre enn matt svart, det er jeg ikke 100% sikker på enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 jeg og synes det så bra ut med svart feste, men jeg er litt skeptisk uansett. Det blir ikke lakket blankt feste uansett, så alternativet er matt feste eller hele speilet i bilens farge... hmmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 den over her har jo shadowline-lister da. D kan ha litt å si på at det svarte festet så så bra ut. Jeg har krom-line lister og ikke sotede vinduer på sølvgrå bil så jeg tenker det må bli hellakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Hele speilet i bilens farge er en selvfølge på din bil,hvis bilen er svart er det mindre viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 So it will be! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Tips til hva jeg skal gjøre på min sorte bil!? Nettopp kjøpt samme speil, så går rundt og tenker på hva jeg bør gjøre.. Takker for tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 lakk hele greia!... nettopp montert mine nå og er storfornøyd Har du sort bil så er det bedre med samme farge enn matt sort på festebraketten uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå