Mack10 Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Ja, tenker det blir til det:) Bilde av din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 bilen står i garasje uten framfanger og jeg bruker den ikke om vinteren, men eg skal se om jeg får tatt et bilde eller to morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Er de "M5-speila" du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 m3-kopi kjøpt av 325i_cab eller hva han heter på forumet her. Speilene virket bra og solide de Men de er vel ikke helt prikk like orginale m3-speil etter det jeg har forstått?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Okei.. har ikke kommet over kopier som er like m3-speil enda så det var derfor jeg lurte. Ikke bry deg om det hvis du ikke klarer å se det uten å begynne å studere det. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 her har du et bilde iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Very nice, very niiiiice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Må man av med speil adapter før man lakkerer? Eller kan man lakkere begge deler sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Det beste er vel å ta dem av å gjøre det ordentlig,når man først skal gjøre sånt men virker som på bilde over at lakken ikke er helt lik på adapter plata en speile ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 Speilene mine er lakket i ett stykke og montert etterpå. Lakken skal være lik både på plata og speilet den.. Trenger ikke skille speil og adapterplate ved lakking, ikke vet jeg hvor lett det er å skille de heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Oke ser bare sånn ut på bilde på E36 er adapter plata løs,glemte at det ikke var E36 så kan være anerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 er nokk bare lyset som gjør det, men jeg ser hva du ser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Hva bruker man som grunning på adapterfestet? I og med at det er metall og selve speilet er plast.. Har kjøpt plastgrunning men er i stuss på selve platen.. Tips!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 for å være helt ærlig så vet jeg ikke.. det var lakkverkstedet jeg brukte som gjorde all jobb i forbindelse med lakking av mine m3 speil. Men jeg må si jeg trodde hele speilet var i metall jeg da?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Noen andre som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå