Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lakkere min E34 M5 i slutten av mnd..

Trenger sårt hjelp til fargevalg..

Er koksgrå i dag.. Vurderer samme farge, men hadde jo vært morro å skifte helt siden den skal hellakkeres uansett..

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Med hellakkering mener du da at bilen er helt ribba og skal lakkeres innvendig i dører, baggasje, motorrom etc. også? Hvis den ikke er helt ribba og det blir mulig å se at den er lakkert om man åpner en dør eller et panser ville jeg lakkert i samme farge som før. Det er jo også en veldig fin farge;)

Skrevet

Den skal ikke ribbes totalt.. Men skal lakkeres inni dører og bagasjerom.. Ikke selve motorrommet da det går greit å ha sort...

Skrevet

Ok. Synes koksgrå likevel er en veldig stilig og elegant farge :) Hvilke farger kunne du selv tenke deg da? Må si jeg er svak for blå biler selv...

Skrevet

Det er blått som er blitt vurdert til nå:) med grå M5 styling som originalt

blåfargen til BMW er nice, har ikke fått tak i navnet på den enda men..

Skrevet

En fet blåfarge, jeg personlig er veldig fan av LeMans blå da må jeg si. Men de nyere fargene kan jo også ver meget interessant, skiller seg jo ut med at det ikke er så mange andre biler langs veiene i samme fargen nå.

Men blå med grått nederst tror jeg ville blitt fett ! :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Da var det så og si bestemt..

Det høres nok kjedelig ut.. Men fargen blir sort, skikkelig sort sort. Ikke metallic. M5 stylingen blir fortsatt grå, men litt mørkere nyanse grått en det som er originalt.

Hva synest folket om å fjerne emblemer? Er en del som mener jeg burde gjort dette, hvertfall på panseret..

Den skal inn til lakkering nå i slutten av mnd. Skal bli en egen prosjekt tråd etterhvert med bilder fra før og etter lakkering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...