Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe Nankang NS-2 i enten 245/40-17 eller 224/45-17 som bakdekk på E-36 cab. Er det noen som har erfaringer med disse dekkene, gode eller dårlige?

Har folket andre anbefalinger?

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

greie dekker det, men glatte på våtalsfalt, men sånn som jeg ser det så er det bare morsomt, med litt dårlig feste bak;) men di blir litt slitt, med vanlig kjøring også:P

Skrevet

greie dekk, men det jeg ikke liker med de er at de svinger inn på kanten og du får da litt mindre dekkflate enn med et annet type dekk... ikke at det har noe så veldig å si... men man må jo opp en dim på bredda kontra å kjøpe dekk som ikke svinger inn så mye...

Skrevet

Tja, er vel ok, samme linje som Falken fk451. Vibrerer noe i høy hastighet. Jeg ville heller gått for Kumho KU31, bedre våtegenskaper og slitestyrke. Koster omtrent det samme hos Megahjul.

Skrevet
bare å kjøpe det billigste man kommer over, dekk er forbruksvare uansett..

Det vil jeg si meg sterkt uenig i, dekkene er eneste kontakten du har med veien. Er ikke de bra er ikke bilen bra heller, men uansett er det ikke det trådstarter lurer på her.

Skrevet

selvfølgelig, dekk er veldig viktig, men dekk er fortsatt forbruksvare, men nankang er helt OK dekker, ikke koster di allverden heller.. så jeg hadde kjørt på

Skrevet

Hadde nankang på bilen min og la merke til det som tidligere er sagt her, de er bra, bortsett fra på våt asfalt, (gjaldt spesiellt foran 215-40-17 og rundkjøringer) bak hadde jeg 245-40-17- det fungerte bra, de satt bedre.

Skrevet

Min erfaring med nankang er at de blir fort slitt og har dårlig balanse. Hadde masse lodd på med nankang, men når jeg senere la dunlop på samme felgen, fikk jeg opp 0 gram.

Det virker som om bilen ruller lettere med dunlop.

Men ellers har de godt grep og bra pris.

Skrevet

Man får hva man betaler for.. ;) Jeg har gode erfaringer med Toyo Proxes, Fulda Extremo, Michelin, Sonar...skikkeli dårlig med Falken!!

Skrevet

Dummeste jeg har hørt på lenge..

Dekk har med sikkerhet å gjøre, og det er stor forskjell på ett bra og ett dårlig dekk, og man får som oftest det man betaler for.

Skrevet

Dummeste jeg har hørt på lenge..

Dekk har med sikkerhet å gjøre, og det er stor forskjell på ett bra og ett dårlig dekk, og man får som oftest det man betaler for.

Helt enig! Makan til tullball å skrive at en skal kjøpe det billigste man kommer over.. Sikkerheten kommer foran alt, så legg heller i et par høvdinger ekstra og få gode dekk!

De har meget hyggelige priser på www.dekkonline.com for tiden. Feks Goodyear Eagle F1 i 225/45/17 til 935 kr stk! Det er billig! :)

Skrevet
selvfølgelig, dekk er veldig viktig, men dekk er fortsatt forbruksvare, men nankang er helt OK dekker, ikke koster di allverden heller.. så jeg hadde kjørt på

leste noen det her eller?.. vet jo at dekk er viktig, men dere er jo en gjeng med 60åringer virker det som, DEKK ER Å FORBLIR FORBRUKSVARE

er ikke alle som har råd til å punge ut 2k-3k , kansje 4k hver gang en skal ha det litt morro. da er det greit å ha litt billigere dekk.. hallo...

:evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...