aloebiz.net Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... blpJ351475 Bilen har jo tverdt imot nesten ikke utstyr i det hele tatt! Ikke el vinduer bak.. Ikke varme i seter!!!! Ikke el. just av seter.. Ikke el rollo i bakrute.. Ikke stor stereo.. Ikke navi.. Alarm? For en idiot... Hva vil han oppnå med å skrive at den har alt utstyr når det åpenbart går klart frem av bildene at den ikke har det? Forøvrig så var det en pen bil
KireS Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Technicas skriver alltid mye pjatt i annonsene sine! f.eks så har de begynt å kalle alle sorte biler de har for "Black Beauty"...
larserso Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Er ikke dette en ganske typisk stil på alle Technicas annonser da..? Håpløst med store bokstaver og utropstegn i en annonse spør du meg...
Ad|oS Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Var nå ikke så ille utstyrt da... Hadde gledelig tatt det utstyrt i min neste bil!
aloebiz.net Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Var nå ikke så ille utstyrt da... Hadde gledelig tatt det utstyrt i min neste bil! Jepp, men poenget var at han skriver MAX utstyrt og lenger ned i annonsen ALT UTSTYR... Det er absolutt ikke alt utstyr på denne bilen...
Dr_S Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Vil si den var bra utstyrt til en prisen jeg. Kjøper du ikke en bil pga den ikke ha el-vindu bak??
fre Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Vil si den var bra utstyrt til en prisen jeg. Kjøper du ikke en bil pga den ikke ha el-vindu bak?? De fleste E46 har ikke el-vindu bak.. Setevarme derimot. Det er nesten umulig å selge en bil uten i Norge. Prisen er litt høy, man får jo nesten 2004 modell til den prisen..
Espen M33 Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Technicas selger jo i bøtter og spann av disse bilene, så de greier nok å selge denne også, selv om den mangler varmeseter og prisen ikke er den laveste. Men bilen kan godt være verdt pengene, jeg vet jo ikke tilstanden på den. MEN. En ting som irriterer meg med Technicas og flere. De prøver å få folk til å tro at alcantara er skinn... Det er så utrolig langt ifra skinn, at jeg skjønner ikke hvor de tar det fra! Vurderer snart å starte et korstog mot de som kaller alcantara for skinn
Dr_S Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Alcantara er kunstig fremstilt. Alcantara, mockaliknande tyg av syntetiskt fibermaterial. Det utvecklades och producerades ursprungligen i Japan. Alcantara består av 60% polyester och 40% polyuretan. Tyget kan både kem- och vattentvättas.
Dag Thomas Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Vil si den var bra utstyrt til en prisen jeg. Kjøper du ikke en bil pga den ikke ha el-vindu bak?? At du mener den er bra utstyrt var vel ikke av trådstarters interesse. Faktumet er at bilen på langt nær har alt utstyr. Virker som bil selger kan skrive stort sett hva de vil uten at det får konsekvenser. Man skal også huske på at det ikke er alle som har like stor peiling på bil og utstyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå