Rabies Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Får jo håpe det ja. Er på andre røykfrie dag nå. (motiverer meg selv med å tenke på pengene jeg sparer, som igjen kan brukes på bil ) Go for it! Skulle det bli hårde tider, tenk på de andre som har klart det...Du skal faen ikke være dårligere (no pain no gain )Beste lykkeønskninger! Takker og bukker Har faktisk ikke vært noe problem. Er på sjette dagen nå og tenker ikke på røyk engang. Ikke så ille etter å ha røyka fast siden jeg var 12.
Dirty Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 jepp... i know himla fin bil den rød ikke dum den andre heller egentlig... jo takk for det nå er ikke din heller dum ser du jobber på yx brennåsen! skal du til danmark på rally med Yx ?
///Mysild Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 du tenker på sverige nei, jeg var på lillehammer i fjor, så jeg kunnne ikke i år... kunne egentlig, men tar meg ikke tid... hehe... jobber du på yx?
Chris_325iM Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Må vel slenge ut noen bilder av min egen vel
Dirty Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 du tenker på sverige nei, jeg var på lillehammer i fjor, så jeg kunnne ikke i år... kunne egentlig, men tar meg ikke tid... hehe...jobber du på yx? hehe ja mente sverige oki. ja jobber på Yx holum bare sånn av å til utenom lærlingjobben kjedelig , JA!!
///Mysild Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 hehe... penger inn, er penger som går ut skal du til sverige? eller dere solgte vel ikke nok hehe
Dirty Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Hehe vi solgte nok vettu! Ja greit med penger . men ellers er det kjedelig, dårligbetalt , + må vaske, og rullebacon pølser ( hater de pølsene hehe ). ellers er det rimelig slapt! lite folk på kveldene hehe får se om jeg skal, har litt lyst! blir jo masse fyll
///Mysild Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 ikke gal den chris dirty: hehe... tviler ikke.... jeg er så jævlig lei av hamburger og snadderloff... vi har hatt 629% økning på loffene! vi solgte nesten 6 k ja vet... det var det på lillehammerturen også hehe....
-AmunD- Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Godt å høre at det er flere som ikke er noen fan av bacon pølser
Dirty Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Godt å høre at det er flere som ikke er noen fan av bacon pølser hehe er dritt lei av alt som heter pølse står i den pølselukta heledagen! blir kvalm vis jeg prøver å spise lol dette hørtes rart ut
///Mysild Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 ja, må dusje 3 ganger før den fettlukta går bort.... æsj!!
IN_ur_DREAMs Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Får vel hiva inn min og då. Har fjerna e46 look fangeren og klister. Ommlakkert heile bilen. Har original front nå. ska bare ha carbon leppa. Hadde d før, å likte den godt. Men Tok an i snøen i fjor. så vente t bedre vær før eg kjøpe ny.
IN_ur_DREAMs Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Får vel hiva inn min og då. Har fjerna e46 look fangeren og klister. Ommlakkert heile bilen åsså nye felger. Har original front nå. ska bare ha carbon leppa. Hadde d før, å likte den godt. Men Tok an i snøen i fjor. så vente t bedre vær før eg kjøpe ny.
Yngvejos Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Stavanger - Skien = Sørlandet? Tar jeg feil om jeg sier at du kommer nord fra? Får ta sjansen på å snike inn min også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå