Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Får jo håpe det ja. Er på andre røykfrie dag nå. (motiverer meg selv med å tenke på pengene jeg sparer, som igjen kan brukes på bil :D )

Go for it! :D Skulle det bli hårde tider, tenk på de andre som har klart det...Du skal faen ikke være dårligere :D (no pain no gain :P )Beste lykkeønskninger!

Takker og bukker :wink: Har faktisk ikke vært noe problem. Er på sjette dagen nå og tenker ikke på røyk engang. Ikke så ille etter å ha røyka fast siden jeg var 12. :roll:

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jepp... i know ;-)

himla fin bil den rød :-) ikke dum den andre heller egentlig... :-P

jo takk for det ;)

nå er ikke din heller dum :D

ser du jobber på yx brennåsen! skal du til danmark på rally med Yx ?

Skrevet

du tenker på sverige :-P nei, jeg var på lillehammer i fjor, så jeg kunnne ikke i år... kunne egentlig, men tar meg ikke tid... hehe...

jobber du på yx? :-)

Skrevet
du tenker på sverige :-P nei, jeg var på lillehammer i fjor, så jeg kunnne ikke i år... kunne egentlig, men tar meg ikke tid... hehe...

jobber du på yx? :-)

hehe ja mente sverige :lol:

oki. ja jobber på Yx holum :lol: bare sånn av å til utenom lærlingjobben :wink:

kjedelig , JA!!

Skrevet

Hehe vi solgte nok vettu!

Ja greit med penger . men ellers er det kjedelig, dårligbetalt , + må vaske, og rullebacon pølser :P ( hater de pølsene hehe ). ellers er det rimelig slapt! lite folk på kveldene hehe :P

får se om jeg skal, har litt lyst! blir jo masse fyll :P

Skrevet

ikke gal den chris :-)

dirty: hehe... tviler ikke.... jeg er så jævlig lei av hamburger og snadderloff... vi har hatt 629% økning på loffene! vi solgte nesten 6 k :-o

ja vet... det var det på lillehammerturen også :-P hehe....

Skrevet
Godt å høre at det er flere som ikke er noen fan av bacon pølser ;)

hehe er dritt lei av alt som heter pølse :P står i den pølselukta heledagen! blir kvalm vis jeg prøver å spise :lol:

lol dette hørtes rart ut :lol::lol:

Skrevet

Får vel hiva inn min og då.

Har fjerna e46 look fangeren og klister. Ommlakkert heile bilen. Har original front nå. ska bare ha carbon leppa. Hadde d før, å likte den godt. Men Tok an i snøen i fjor. så vente t bedre vær før eg kjøpe ny.

Skrevet

Får vel hiva inn min og då.

Har fjerna e46 look fangeren og klister. Ommlakkert heile bilen åsså nye felger. Har original front nå. ska bare ha carbon leppa. Hadde d før, å likte den godt. Men Tok an i snøen i fjor. så vente t bedre vær før eg kjøpe ny.

6wf0ul4gh4ur0r7jt165.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...