///Mysild Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 du kommer vel ikke så mye lenger sør en krsand da yngve og det går ikke an å skrive så mye på topic... så derfor ble det sånn
Yngvejos Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 du kommer vel ikke så mye lenger sør en krsand da yngve og det går ikke an å skrive så mye på topic... så derfor ble det sånn Tenkte helst at du kanskje var fra Nord-Norge og hadde flytta til Sørlandet. Så for meg en Finnmarking som satt å sa "Forbainna søringa"
///Mysild Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 hehe... nope... har nok bodd her hele livet haha... selv om det er gøy å snakke nordnorsk
vegsir Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 får vel legge ut min å da. som nesteneneste ærendalitt vintersko sommersko: og siden jeg ikke klarer å legge igjen noe gummi med bmwen:
Larsen Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Legger ut bilder så fort sommerskoene kommer på. Vinterfelgene er desverre et mindre pent syn...
Dr_S Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Når ble Stavanger og Skien sørlandet? =) Stavanger = Vest Skien = Øst
///Mysild Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 Når ble Stavanger og Skien sørlandet? =)Stavanger = Vest Skien = Øst hva kaller du alt i mellom? dessuten så var det ikke plass til å skrive "sørlandet"... så jeg håper det går greit... eller?
Dirty Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 du kommer vel ikke så mye lenger sør en krsand da yngve og det går ikke an å skrive så mye på topic... så derfor ble det sånn Mandal da ikke skryt av søppel byen kr.sand
///Mysild Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 kan jo si Lista i samme slengen også da... mandal er en finere by en krsand... mandals gågater er koselige i krsand er det stort og mørk... og dere har et spennende parkeringshus hehe... dr_s: gjerne fin en bedre tittel på nok bokstaver du da som inneholder skien stavanger sørlandet bmwer og bilde av din bil... takker
Tommy Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Når ble Stavanger og Skien sørlandet? =)Stavanger = Vest Skien = Øst Stavanger ligger etter metereologenes forklaring på sørvest landet
Søreng Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Får vel snike med min siden det ennå ikke er avklart om vi er på sørlandet Kan sees i stavangerområdet hele året, får desverre ikke vinterlagret den siden jeg har kun den Men spyles/vaskes minst 2 ganger i uken for å minske slitasjen mest mulig, skal forresten til bavaria karrosseri på torsdag for å bli rustfri og nesten nylakkert (panser og bakskjermer).. Da blir hu så fornøyd
///Mysild Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 sånn... nå blir vel ingen sure håper jeg... hehe... fin bil søreng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå