Bombtrack Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Hei Skal senke bilen, men er det noen som vet hvor mye de kan senke den bak på et verksted? Hører snakk om kun 15mm..? Mvh. Bombtrack
Hefner Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Kan senke mer... de bare "jukser" litt på maskinen de kobler til. er vel egentlig kun 2 nivåer sport og vanelig. men om de skriver at bilen er høyere en den egentlig er så senker den jo mer.
Bombtrack Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 Kan senke mer... de bare "jukser" litt på maskinen de kobler til. er vel egentlig kun 2 nivåer sport og vanelig. men om de skriver at bilen er høyere en den egentlig er så senker den jo mer. Hørres bra ut! Vurderer Supersport 50mm+senkeskåler, så jeg begynte å bli litt redd for at jeg ikke fikk senket den nok bak! Noen som har bilder av E39 med sånn senking? Litt usikker på om det kan bli for mye også..
Jonner'n Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 eneste som er litt dritt, er hvis nivå demperne dine er gamle/kjørt mange km, og du senker bilen mye, så får de et nytt felt å jobbe på, og kan fort ryke.. iallefall hva jeg har hørt. og de er dyyree. men er sikkert ikke noe å bekymre seg over. da jeg kjøpte senkesett til min(e34) var det eget senkesett til biler med nivåregulering..
Bombtrack Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 eneste som er litt dritt, er hvis nivå demperne dine er gamle/kjørt mange km, og du senker bilen mye, så får de et nytt felt å jobbe på, og kan fort ryke.. iallefall hva jeg har hørt. og de er dyyree. men er sikkert ikke noe å bekymre seg over. da jeg kjøpte senkesett til min(e34) var det eget senkesett til biler med nivåregulering.. Har gått 190000 til +nå da, å jeg regner med at de forrige eierne ikke har byttet nivådempere...men satser på at det skal gå bra Koed har ett H&R senkesett til bil med nivå(40mm)+senkeskål, tror jeg går for dette må ha litt comfort også. Noen som har vært borti dette merket, og kan anbefale det?
DanH Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Mente jeg så at GS bildeler hadde ett senkesett spesielt med tanke på senking av biler med nivåregulering. Her er min 30 mm fremme justert bak av verksted http://gallery.raceinfo.no/gallerymini. ... ReveTommy/
S.Arnesen Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Mente jeg så at GS bildeler hadde ett senkesett spesielt med tanke på senking av biler med nivåregulering. Her er min 30 mm fremme justert bak av verksted hvor er din sier du?
Bombtrack Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 Mente jeg så at GS bildeler hadde ett senkesett spesielt med tanke på senking av biler med nivåregulering. Her er min 30 mm fremme justert bak av verksted Hehe! Lurer på hvor din er jeg og... Ville gjerne sett hvordan 30mm ser ut også. GS regner jeg med har ja, men er mye billigere å handle fra KOED, hvertfall hvis man skal handle en del
Hefner Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Mente jeg så at GS bildeler hadde ett senkesett spesielt med tanke på senking av biler med nivåregulering. Her er min 30 mm fremme justert bak av verksted hvor er din sier du? Er vel Avatar bilde han mener tenker jeg
DanH Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Skal være en link der Og er Eibach fremme Avartaren viser vel og litt sikkert ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå