Gå til innhold

DIY CCFL ringer montering på coupe/sedan lykter


///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

Er snart ferdig med monteringen nå, jeg gjorde opp arbeidet inni lykta, og tok ut linsene og limte de på linseglasset. Tok bare en liten klatt lynlim på teipbiten, så satt det bom fast etter 15sek.

Har nå montert den ene lykta på bilen, og er inne en tur mens jeg limer på øyelokket på den andre lykta, samt for å få varme i kroppen igjen. :)

Har et bilde jeg tok nå nettopp før jeg skrudde fast lykta på bilen

dsc00348wv9.th.jpg

:lol::lol::lol::lol::lol: Fint bilde av deg i BlinkLysPæra, viss du åpner bilde !! hehe :lol::lol::lol::lol:

Sorry OT, men var gangske klart gjennskinn av deg !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer bare på en liten ting!

Når du satte ringene inn i linsehuset, satte du dem løst på og satt linsen utenfor dem igjen og poppa dem fast på plassen sin ?Blir ikke ringene hengene løse på andre siden da eller?Hvist du skjønner hva jeg mener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Det eneste jeg kan klage på, billige ccfl ringer er at de gulner over tid..

De første ejg kjøpte kostet nesten ingenting, og der ble ringene rett og slett gule... Plastikken ble helt misfarget..

Derimot har jeg kjørt med Norvatio sine nå en stund, og de virker like nye i dag som da jeg kjøpte de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at ringene fra Biltema, Norvatio og de fleste fra eBay er samme produsent/deler...flere enn meg som ser likheter?

alt er jo likt ned til minste detalj, så nei, du er ikke alene... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Det eneste jeg kan klage på, billige ccfl ringer er at de gulner over tid..

De første ejg kjøpte kostet nesten ingenting, og der ble ringene rett og slett gule... Plastikken ble helt misfarget..

Derimot har jeg kjørt med Norvatio sine nå en stund, og de virker like nye i dag som da jeg kjøpte de..

Det har heldigvis ikke skjedd med biltema ringene som jeg og sjøbuse kjører med enda. Men nå har vi bare hatt de i to år foreløpig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...