Gunnar Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Har ikke lenger en eneste E34, så da er det på tide å bli kvitt alt av deler som ligger igjen, og det er mye! Alt må bort. Det er så mange som spør om bilder, så jeg har lagt detaljert av alt nedenfor, men hovedsaklig er dette det man trenger for å bygge om en E34 til 535ia, med noen unntak (ledningsnett motor, fjærbein foran, vannpumpe), et par felgsett, noe smådeler til E34 M5 og 520i, og diverse annet, motorvarmerelement, et par lepper, fangere++. Har litt for lite tid tilgjengelig til å selge alt dette oppdelt, så jeg håper i utgangspunktet at en eller annen kan komme med henger eller varebil og ta med seg alt sammen. Eventuelt kan det personen ikke vil ha med seg ligge igjen, så går det på dynga. Tankene mine sier 8000,- inkludert motor, gir, felgsett og hele pakka. Detaljert liste er som følger: Deler fra '88 og 89 E34 520i: Interiørdeler, midtkonsoll, dørsider, grått stoff: Bremsevæskebeholder: Servovæskebeholder: Komplett bakstilling (ja, jeg vet bildene er dårlige, men det er med diff og bremser, bra skiver og klosser, og hele pakka), denne sitter det mellomaksling tilpasset M30-motor med manuell gir på, dvs. at man kan putte M30 i en 520i med denne mellomakslingen: Komplett forstilling (igjen elendig bilde, men helt standard 520-forstilling med bremser og fjærbein, bra skiver og klosser): Bremsekraftforsterker: Hjerneboks med noe greier i (lokk og bunn ++): Lokk til sikringsboks: Slavesylinder clutch: Deler fra '90 E34 535ia: Her er i utgangspunktet alt man trenger for å bygge om hvilken som helst E34 til 535ia, inkludert pedaler og hele pakka, med unntak av ledningsnett, vannpumpe, fjærbein foran og kanskje noe småplukk. Bremseskiver bak og hovedstrømkabel: Katalysator (har 2 stk av disse): Eksosanlegg: Bakstilling, uten fjærbein/dempere, mangler også boltene for å feste drivakslingene til diffen: M30B35 (3.5-liters motor) med automatkasse, 151.000km, mangler vannpumpe og trolig ledningsnett. Et par reimhjul, kjølevifte, dynamo, LMM, fordelerlokk og rotor er løst ved siden av (kun tatt av motor): Har også to mellomakslinger, mangler bilde av disse. Hjerne til motoren over (M30B35): Hjerne til automatkassen: Kjølevæsketank, div. ledningsnett, girspak++: Deler fra '90 E34 M5 3.6: Midtkonsoll i svart skinn, har desverre ikke bilde. Servotank stor type (til EDC-dempere og servostyring): Varmeskjold midten: Pedalstell med tenningslås og nøkkel: A/C-radiator: Diverse A/C-rør: Noe mer A/C-greier: Diverse nye støtdempertårndeler (par av alt): Blinklys/hovedlysspak: Servopumpe, med uttak til EDC-dempere: Luftinntakskanal (passer original M5-fanger): Diverse: ABS-enhet E34: Coil som passer flere E34-modeller: Frontfanger med tåkelys og lister, sliten fanger i diamantsvart, knekt nederst: http://www.bimmers.no/albums/e34_535/CIMG4381.jpg Bakfanger med lister, diamantsvart, utskåret til dobbel eksos (ikke veldig pent gjort..), kurrant fanger: http://www.bimmers.no/albums/e34_535/CIMG4837.sized.jpg "Custom" eksosanlegg, bakpotte med dobbel chrome-stuss, og en liten mellompotte, har stått på M535i-motor i E34, heftig lyd: Lydklipp på 3.5-liter: http://sublime.stud.hive.no/temp/535i_lyd.wmv Oljekjøler M30 (fra E28 M535i, stått i E34), og ja, jeg vet at bildet ikke viser en dritt, men den er i OK stand, lekker ikke: Brukt clutch og utløserlager, tror dette er fra en M30B34 (E28 M535i): Tror dette er lufteventil bak i midtkonsollet, mot baksetet, der mange har et oppbevaringsrom: En stk 16" BBS-felg: Leppe fra Renault Laguna, med luftinntak, passer bra på E34: Et par bilder som viser den på bil (lånt av BMWPower): Enda en Laguna-leppe, uten luftinntak: Rørbend som passer til de fleste konfilter: 3 stk. 15" originalfelger med veldig lite brukte Vredestein piggdekk (ET for 5/6/7/8-serie): Motorvarmerelement til M30-blokk (stått på E34 535i) med det man trenger av kabler for å få liv i det (støtfangerkontakt og løs ledning til å plugge i stikkontakt), type Calix RE208-element, 650W, reservedeler på Mekonomen: E34 spylervæsketank med pumpe, med ekstratank og ekstrapumpe, (sikkert til intensivspyling eller lyktespylere?): 4 stk. 17x8.5" Borbet A-felger, lav ET (5/6/7/8-serie), ripete og uten senterdeksler, en felg er lakkert svart, så de bør med andre ord pusses ned og lakkeres. Gullfine banefelger: Samme felger på bil fra Google, på tross av at det er en E36, den er også uten senterdeksler: PM eller mail gr@bimmers.no, så kan vi evt. prates på tlf ved videre interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Pris på den custom potta? Passer den rett på eksisterende anlegg på en 1988 535? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Hvor mye for laguna leppene? Og Borbet felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-87 Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 pris på borbet felgan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 pris på borbet felgan? Det er jeg og interessert i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasatfahrer Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 pris på motorvarmeelement? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 har du alt eg trenge for å bygge om min e34 520 12 v te manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Pjukern, Vet desverre ikke. Stod på en M535i-motor i E34. Vet ikke om det er noen forskjell på manifolden på de to. 500,- for hele driten. Må hentes. Astri, 500,-/stk for Laguna-leppene. 1500,- for felgene. Ang 520i-ombygging, det aller meste er 535-deler, så nei. christer87/ingard, 1500,-. Må hentes. Grasatfahrer, 500,- med inntak og ledning for stikkontakt. Kan trøkkes i en Smartpost-pakke. Kan ikke noen komme med et fornuftig bud på hele driten? Jeg har ikke lyst til å begynne å skru og sende! Kan eventuelt byttes mot felger + mellomlegg (19-20"). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Hvis du orker og sende er jeg inntresert i laguna leppene og midtkonsollen i sort skinn. Hvori vestfold holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snook Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Fått PM fra meg? jeg er fortsatt intressert i diffen! Hvis du sender kan jeg gi noen kroner ekstra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Hvis du orker og sende er jeg inntresert i laguna leppene og midtkonsollen i sort skinn.Hvori vestfold holder du til? Er jo ikke så enkelt å sende de lange greiene da.. holder til i Tønsbergs/Hortensområdet.. bor et par km fra E18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torben Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Hvor mye skal du ha for 535 girkassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Hei Bredde, innpress og pris på den 16" krysseikefelgen hadde vært fint Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 bunpanne til m50b25 e34 ? det noe du har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Dataene på felgen kan jeg finne, og den kan selges separat. Det skulle egentlig vært på bildet, men mobilen hadde tatt alle i 320x240 pixler.. Fått PM fra meg? jeg er fortsatt intressert i diffen! Hvis du sender kan jeg gi noen kroner ekstra.. Har ikke spesielt lyst til å begynne å skru det fra hverandre, både fordi jeg ikke har lyst/tid til å skru, og heller ikke har lyst til å splitte det opp med tanke på at det er en fin 535-ombyggingspakke. Gjelder egentlig til han som vil ha girkassen også. Ingen som vil hente hele røkla med god-deler? Gullmotor til E30, eller til ombygging av en E34 med kjip motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg