Borgis Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Enkreuz H8R felger, foran er det 8,5" med 245/30-20" bak er det 10,5" med 285/25-20" 3 delte. her er nye bilder med H&R senkefjærer takk til Nick hos JleviSW www.jlevistreetwerks.com takk til bilmodecenter i gøteborg www.bilmodecenter.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Det ble ybernice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 takker, bilen skal mer ned mot asfalten, venter på H&R Race fjærer fra usa. har noen nye ting på gang med bilen også, som toneing av rutene, front leppe, nygrill, nye baklykter, pluss pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Peeent ja ! Ser frem til noen andre bilder utendørs, og på litt lengre avstand etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Dæven for noen bilder - og ikke minst bil..! Dette må jeg si var en svært lekker og pen E91, felgene satt virkelig som skudd. Gleder meg stort til å få se oppgraderingene du har i tankene, det kommer til å bli helt rått! Du vil vel ikke ta bilder av diesel-børsa mi..? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Det er hva jeg kaller et bra felgvalg! Enkreuz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 De felgene var FREKKE!!! Bra valg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 kjedelig jeg ville heller kalt det KLEDELIG lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Blir rått dette med senk Mere bilder, mere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 takker for tilbake meldingene, jeg lover at det vil komme mange bilder fremover når senkesettet er på og andre ting blir oppgradert, har en rekke på lista som sagt tidliger så bilder skal komme fortløpende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Blackline lykter hadde jeg fort bestillt meg. Rå bil, vurderte 20 tommere på bilen min også, men ble litt dyrt og litt stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elegance Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Nydelig valg! Kler bilen utrolig godt. Bestilte du de fra usa? Hvordan ble toll og frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 elegance jeg synnes det ble veldig bra selv, må ned da men det kommer. jeg bestilte dem fra usa selv, det er mye å spare ved å handle fra usa. flyfrakt ligger på rundt 3000 kommer også litt på hvordan avtaler det firma du bestiller fra har med transport firmaet di bruker, toll er det ikke det er bare moms på bildeler. milhouse det er på lista mi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Nydelig bil med nydelige felger. Med litt senk så blir den helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå