Nikolas Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Orginale røde speil som har stått på en 318is selges. fin stand, el justerbare. Skal bort, Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 begynner på 100,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolas Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 takk, mn venter litt med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Har også ett sett speil i diamantsort visst det skulle bli krangling om varene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Solgt speila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolas Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2008 neida. ligger på loftet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Bilder av de diamantsorte speila?? Er dem lakka diamantsort, eller er det mer sånn matt sort, men fra en diamantsort bil?? (Sånn som jeg har sett så har biler som ikke er svarte speil lakkert i bilens farge, men svarte biler har svarte speil, men ikke lik som lakken ...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolas Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 de er ikkje mine...har bare røde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Har også ett sett speil i diamantsort visst det skulle bli krangling om varene Hvis det blir enda mer krangling om varene har jeg også et sett med speil i diamantsort til sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Jeg er ikke interessert lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 jeg har ett par røde speil som på bilde som er elektriske som trenger ny eier, speila ligger klare for sending, går billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Jeg tar speila for 250,- om de passer min 91 mod. E36 men da må du bestemme deg fort Har sort skinninteriør men selger det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Det er sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolas Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 skal få de på bilde for 250,- med varme og el styring..men de sendes i oppkrav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå