eirikbr Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 kult prosjekt blir vel bra det der når det blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Da er det på tide med en liten oppdatering her. Det går smått fortiden pga. penger. Mangler eksos manifoil, ledningsnett til lys for og bak+instrument. og noe annet smått.. Har driti meg ut når jg fixa på innsug så har lyst på¨nytt der også. Men som sakt så mangler jeg penger fortiden... Men håper jeg får tak i ledningsnett snart så jeg kan lure lærerene mine til og hjelpe meg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 ser nå ut til å bli rått hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 hvordan led nett trenger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Er det flere typer ledningsnett?? Trenger egentlig alt av ledninger i bilen untat motoren. Alt hadde brent seg. Så har rivd det ut bare.. Det var så og si umulig og få fixa igjen. Masse ledninger som var surra sammen og svidd seg sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 ja er flere, send meg pm, jeg har flere til overs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Er nå til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Da jeg ringte sa han 80k. Litt vel drøyt spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 80 uten at den virker ? GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Good dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Du er vel kansje tjent med å selge den i deler... får ikke i nærheten det den er verdt som "byggesett" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Nei altså dere kan godt bestile alle delene selv da.. Da vel det koste en venlig mann i gata som ikke slipper mva godt over 80 000.. Jeg selger den med ivertfall 50 000 i tap å jeg er fult klar over at den ikke er så mye vert når den ikke går.. Hvet ikke hvor mye dere ville betalt for den om den starta og gikk jg men.. Hvis dere synes det er dyrt fåreslår jeg at dere ser hvor mye div. ting koster... Så kansje dere skjønner at det ikke er så ille alikevell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Du er vel kansje tjent med å selge den i deler... får ikke i nærheten det den er verdt som "byggesett" Må si meg enig der. Tviler på at det er noen som kjøper den for 80 sånn som den står nå. Men men, lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 Du er vel kansje tjent med å selge den i deler... får ikke i nærheten det den er verdt som "byggesett" Må si meg enig der. Tviler på at det er noen som kjøper den for 80 sånn som den står nå. Men men, lykke til med salg Ja jeg er enig der jeg å. Men si at den blir solgt for 70 000. da har han bare betalt for delene og lakkeringa... Jeg selger med stooort tap allerede.. Men hvis folk synes det er dyrt synes jeg at de kan ringe rundt og bestille delene selv... og se hva pris lappen blir da.. Med MVA.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå