Sir Hofstad Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Styling er opp til den som eier bilen... Kan nevne at den 92 2,4 Omegaen jeg har ikke har mye mer effekt enn M40... Viktigste er at du om kjører bilen synes den er grei. Sliter litt selv når det kommer inn en "liten" BMW på jobb med å tenke at det er bare en "liten" en... Men er ofte godt utstyrt, og hvis man ser på hva andre bilmerker har hentet ut av samme motorvolum, skjønner man at BMW har gort jobben... Synes du skal kose deg med den bilen og bytte til noe større når du er klar for det
hagenisse Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Ta for eksempel E46 hvor de tidlige bilene med store motorer har problemer med festene til foringene til bakstillinga hvor gulvet faktisk revner. Har hørt folk opplevd d samme på E36 også. Dette skjer uavhengig av motorstørrelse. At verksteder ser mest til 316 og 318 er veldig enkelt; det er utrolig mange fler av dem.
Spinx Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 Du har så rett atte. har bare hatt lappen i 1mnd. koselig og prate med deg. Du får ha en fin natt videre må nesten legge meg vist jeg skal opp igjen.
Sir Hofstad Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Takk nisse Satt og spekulerte på det samme selv...
///Mysild Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Ta for eksempel E46 hvor de tidlige bilene med store motorer har problemer med festene til foringene til bakstillinga hvor gulvet faktisk revner. Har hørt folk opplevd d samme på E36 også. Dette skjer uavhengig av motorstørrelse. At verksteder ser mest til 316 og 318 er veldig enkelt; det er utrolig mange fler av dem. dette gjelder vel ganske often når bilen blir herja med da er jo en grunn til at det sitter forsterkinger bak på m3ene (e36 i hvertfall) tror ikke det er så veldig aktuelt at foringene revner i gulvet ved "rett fram kjøring"
awt Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Ta for eksempel E46 hvor de tidlige bilene med store motorer har problemer med festene til foringene til bakstillinga hvor gulvet faktisk revner. Har hørt folk opplevd d samme på E36 også. Dette skjer uavhengig av motorstørrelse. At verksteder ser mest til 316 og 318 er veldig enkelt; det er utrolig mange fler av dem. Er det noen som med sikkerhet kan si når dette ble utbedret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå