Gå til innhold

Mye feil på bmw? spesielt 316,318 e36?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Styling er opp til den som eier bilen...

Kan nevne at den 92 2,4 Omegaen jeg har ikke har mye mer effekt enn M40...

Viktigste er at du om kjører bilen synes den er grei.

Sliter litt selv når det kommer inn en "liten" BMW på jobb med å tenke at det er bare en "liten" en...

Men er ofte godt utstyrt, og hvis man ser på hva andre bilmerker har hentet ut av samme motorvolum, skjønner man at BMW har gort jobben...

Synes du skal kose deg med den bilen og bytte til noe større når du er klar for det :D

Skrevet
Ta for eksempel E46 hvor de tidlige bilene med store motorer har problemer med festene til foringene til bakstillinga hvor gulvet faktisk revner. Har hørt folk opplevd d samme på E36 også.

Dette skjer uavhengig av motorstørrelse.

At verksteder ser mest til 316 og 318 er veldig enkelt; det er utrolig mange fler av dem.

Skrevet

Du har så rett atte. har bare hatt lappen i 1mnd. koselig og prate med deg. Du får ha en fin natt videre må nesten legge meg vist jeg skal opp igjen.

Skrevet
Ta for eksempel E46 hvor de tidlige bilene med store motorer har problemer med festene til foringene til bakstillinga hvor gulvet faktisk revner. Har hørt folk opplevd d samme på E36 også.

At verksteder ser mest til 316 og 318 er veldig enkelt; det er utrolig mange fler av dem.

dette gjelder vel ganske often når bilen blir herja med da ;-) er jo en grunn til at det sitter forsterkinger bak på m3ene (e36 i hvertfall) tror ikke det er så veldig aktuelt at foringene revner i gulvet ved "rett fram kjøring"

Skrevet

Er det noen som med sikkerhet kan si når dette ble utbedret?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...