Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvorfor min e30 er skjev, i cm lavere på venstre side målt bak. Har prøvd og bytte om fjærene og bærearmene foran, men helt ikt. Er tom for ideer, kom med forslag hvis dere har vært borti lignende før.

Skrevet

Hele bilen har vært demontert for oppfiksing, så alt av foringer og fjærer er nytt. (Dempere). Det er og det samme med full eller tom tank ja.

Mye gode råd her ja, men alt dette er prøvd.

Skrevet

Denne skevheten er selvfølgelig målt på helt rett gulv? Du skriver at du har byttet om deler forran, men har du prøvd og kryssbytte fjørene bak? Så ett annet spm, blir det målt fra senter av felg til kant av hjulbue? Om det er slik du måler så kan du utelukke dekktrykk osv. Da er problemet ditt mest sannsynlig en av disse punktene, men kanskje en kombinasjon;

Foringsproblemer på bærearm bak/tårnlager

Fjøra på den ene siden er lavere enn den andre

Har selv vært borte i ett snedig fenomen der det støtdemperen som laget problemet.

Vitale deler forran kan og gi trøbbel, men der har du jo allerede vært og fiklet:)

Kryssbytt i vei så finner du nok fort ut av problemet :)

Skrevet

Absolutt alt har vært av bilen, og er nytt. Fjærene bak er blitt kryssbyttet uten at det hjalp. Veldig plagsomt dette her, siden jeg parkerer med fronten av bilen inn i garasjen og ser den bakfra at den er 1 cm lavere på venstre siden.Jeg har målt fra senter av felgen til skjermkanten ja.Lufttrykk ok og det samme med rett gulv.

Takker for flere gode, men allerede brukte triks.

Skrevet
Prøvd med noen andre fjører bak?

Har ikke prøvd andre fjærer bak nei, kun byttet de side om side. Men allikevel likt, så tviler på at det hjelper med nye fjærer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...