aloebiz.net Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 dette har vert siden settet var nytt så trur ikke det er for at pærene er gamle. og dette kom når jeg ettermonterte xenon i langlysa. kopler jeg vekk pluggen til ballasten, alså langlysa så forsvinner blinkinga så det har sikkert noe med check kontroll å gjer. men det så er rart er at jeg kan kople til den eine ballasten(den jeg har på høgre side) uten at lysa blinker. men så fort jeg kopler til den på venstre side så begynner blinkinga. derfor mistenker jeg at det kansje kan ver nokke med den ballasten/pæra på den sida, selv om dei er ny. prøvde også å montere wire fiks fra dybvik-trading. men det heller hjalp ikke. 100% samme som min bil. kan koble vekk bare på førerside og blinkinga opphører... wire fix hjalp heller ikke på min.
frodekrs Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 har blinka så masse no at no e eine orginal xenon pæra gåend me.. så no fjerna jeg heile xenon greia i langlysa å satt tilbake vanlige svake lyspærer får heller bytte tilbake om noen finner ut ei bra løsning på blinkinga.
frodekrs Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 prøvde foresten med en anna ballaster og anna pære så det har ikke noe med det å gjer. va samme greia.
aloebiz.net Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Du kan gjøre som meg å ikke skru på lysa før det har gått noen sekunder etter start.. Da slipper du at det blinker og at pæra til slutt ryker Prøvde også halogen fjernlys igjen og den nedturen ble alt for stor for meg så det var rett på igjen med xenon. Får heller leve med å måtte vente noen sekunder med å slå på lysa =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå