MikaelR Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Skriv hva dokkes første inntrykk av bmw var! Min første bmw va en e36 325i 91mod,, noe av de beste bilan å har kjørt vis man tenk på kjøre komfår, gassrespons, handling å ikke minst kjøre glede! men den store glede ble fort borte når bil nekta mæ å slipp inn i bil,, dørlåsen på fører døra gikk i stykker samme dagen forsvant alt lys i instrumentan men fikk det fiksa å trudde æ sku få bruk bil litt,, men neida da nekta bil å start,, batteriet gikk tom overnatt!! æ gadd ikke å gjør noe med bil å lot den stå over jula helt til nu,, har begynnt å se på ka som e feil men har ikke funnet noe ennu,, har ikke tid eller penger til å fiks bil hele tida,, før æ har bare hatt bil i snart 3-4 månder nu å det er en del andre ting på bil som også har godt i stykker Min konklusjon er at bmw er geniale kjøretøy,, men med mye små feil har ikke gitt opp e36 ennu Moderatoredit (R Andersen): Vennligst les reglene for forumet før du poster. Prøv å unngå SMS-språk og dialekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Er faktisk veldig fornøyd... Ikke hatt noen store problemer foreløpig egentlig.. Byttet 1 bærekule og 1 bærearm Lambdasonde Og abs Føler forann. Ellers har den fungert veldig fint. Så er egentlig ikke så skeptisk som det alle skal ha det til at bmw bare ryker. dette på en e36 325i 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 hugs bilen er 17 år gammel, mao den er "klar" for høggeren for å sette det litt på spissen. Men forvent litt feil om vedlikeholdet har vert så som så tidliere.. dette gjelder jo forsåvidt alle biler Eg fikset det som var å ta tak i min bil for at den skulle vær "driftsikker" når eg kjøpte den, har nå kjørt 1år og 20000 uten å gjør noe annet en å skifte olje og lignende:) angående batteri ville eg først sett om det er noe lys (bagasjerom, hanskerom) som står på uansett. Lader dynamoen? ladespenning? klemmespenninga på batteriet når du prøver å starte bilen? (bør holde seg rundt 12V, synker den mye er batteriet dårlig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 og deleprisene på bmw er ikke så gale som mange skal ha det til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Meget fornøyd med BMW som bruksbil jeg og. Forresten, tok litt tid å lese innlegget ditt. Bokmål anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 mitt første inntrykk var att det er en bil som scorer høyt på komfort, kjøreegenskaper, gassrespons. til og være så gammel (e36) har forøvrig hadd en GOD DEL! reprasjoner og bytter av div. ting. men det tilsvarer vel min type kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Hadde litt uheldig førsteinntrykk da jeg fant diverse småfeil som jeg ikke så da jeg undersøkte bilen før kjøp. Men sånn går det gjerne med første bilen Men er en morsom bil, og kjøregleden er absolutt tilstede. Litt ting går i stykker i ny og ne, men hva forventer man av en (i mitt tilfelle) 16år gammel bil. Litt "effektiv" kjøring hjelper vel ikke heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Komfort og ekstra utstyr som er standard er helt topp. Lyden i 6eren gjør den ikke noe dårligere. Kvalitets messig så må jeg si den ligger noen hakk under toyota som var forige bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 jeg har egentlig fått en del tull med bilen min, men sverger til bmw for det, men kan ærlig si at det har blitt litt for mye tull. bmw e36 316i compac 2000 mod km 75k kam sensor veiv sensor for sensor til lmm Lmm 2 stk knekte bak fjerer div lamper her å der belte snella på ene siden å litt annet små plukk. ser kansje ikke ut som mye men blir dyrt til sammen =/ og selfølgelig slite deler osv. syntes det er litt rart at allt detta skjer på en uke, egentlig syntes jeg ikke detta burde ha skjedd med tanke på at bilen har gått 75k =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Motor og kjøreegenskaper er et lite +. Resten er bare minus.. hadde jeg kjøpt ny første bil hadde det garantert blitt noe annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Z4'en er min første BMW og jeg syns det er mye positivt. Gassrespons, handling osv. Ikke minst "wow" effekten Men for min del er det småting som drar ned BMW erfaringen. Ting som at førerdøra bare plutselig ikke lar seg åpne utenfra eller at den hendelen for å åpne hanskerommet bare faller av, sånne ting drar ned litt. Jeg forventet bedre kvalitet på en såpass dyr bil. Men så er jo bilen skrudd sammen i USA, kanskje det har noe med saken og gjøre. Så for min del er BMW bare enda et bilmerke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Er litt mer småfeil og dyrere deler på BMW'en, men synes ikke det er skremmende mye feil med tanke på hvor mye mer det er som kan gå i stykker og ikke minst at den ble kjørt 25 000 km første halvåret. Hadde jeg skullet ha mest mulig "fornuftig" bilhold hadde jeg kjørt Yaris, men legger stor vekt på comfort og kjøreglede og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omdahle Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Jeg kjøpte BMW til førstebil, og er til nå veldig fornøyd. Er selvfølgelig litt småplukk her og der, men det har nok mye med at bilen er 14år gammel. Har aldri vært bort i en bil som har bedre comfort og kjøreegenskaper enn Bmw, men det som trekker ned hos meg er driftskostnader og deler. Dyr bil, men sett under alt, er det verdt Bayerische Motor werke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkaill Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Rent kjøremessig er den bedre enn nyere Saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Jeg er overrasket over at så mange med E36 synes de har bra komfort. Sammenlignet med hva da? En traktor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå