Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Listene er pakket ned sammen med emblemene, men det er slike M-lister. Slike breie som du finner på fram og bakfangeren på e36'n:) så du får mer likt look rundt hele:) blir stor utseendemessig forskjell med disse.

om du ser på m3'er så ser du at listene er breie på sidene. har ikke bilde av mine lister men det er det samme.

de ligger her enda, 1 meter unna meg:)

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hvor mye skal du ha for eksosanlegget?

Tja, er usikker på hva det koster nytt så kan evt sjekke det opp eller så kommer du med et bud:)

en annen ting er at det muligens må kappes opp litt om det skal sendes, men dette kan jeg sjekke opp etterhvert.

Skrevet
har du bærebruer til E30(trenger en av sidene men husker ikke hvilken nå)? 320 (evnt noe som passer)

bak selvfølgelig :P

Jeg har muligens komplett 87mod 325 understell med nye dempere,komplette nye bremser bak og med en lav kmstand. ca 158.000.

Jeg lurer på å kvitte meg med bilen siden det er litt rust på den så da er det mulig at alt slikt kommer til salgs:) Ribber den å sender den til høgger'n.

Skrevet

er det orginal annlegg......nei vet ikke va det kan vere vert men kan ikke du gi enn lyd til meg når du har sjekka opp om det må kappes....det er jo bare og sveise i hope igjen:)

Skrevet
har du bærebruer til E30(trenger en av sidene men husker ikke hvilken nå)? 320 (evnt noe som passer)

bak selvfølgelig :P

Jeg har muligens komplett 87mod 325 understell med nye dempere,komplette nye bremser bak og med en lav kmstand. ca 158.000.

Jeg lurer på å kvitte meg med bilen siden det er litt rust på den så da er det mulig at alt slikt kommer til salgs:) Ribber den å sender den til høgger'n.

hva blir den evnt prisen a?

Skrevet
er det orginal annlegg......nei vet ikke va det kan vere vert men kan ikke du gi enn lyd til meg når du har sjekka opp om det må kappes....det er jo bare og sveise i hope igjen:)

Det er noe grovere enn orginalt men det ser orginalt ut med tanke på potta.

Anlegget må kappes i 2 deler ihvertfall, det er jeg ganske sikker på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...