Stian Børresen Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Listene er pakket ned sammen med emblemene, men det er slike M-lister. Slike breie som du finner på fram og bakfangeren på e36'n:) så du får mer likt look rundt hele:) blir stor utseendemessig forskjell med disse. om du ser på m3'er så ser du at listene er breie på sidene. har ikke bilde av mine lister men det er det samme. de ligger her enda, 1 meter unna meg:)
toomas Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 er M-lister Coupe/Cab (disse er nye.) - 1200kr solgt? i såfall tar jeg de.
Stian Børresen Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 PM sendt;) Om noen har prøvd å sende meg PM så har jeg ikke fått de. Har hatt full innboks så har ikke fått tatt imot noe. Merka ikke dette før i dag:\
Reset Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 jeg er intr i lykter til e30 400 kr inkl frakt ?
janerik171187 Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 har du bærebruer til E30(trenger en av sidene men husker ikke hvilken nå)? 320 (evnt noe som passer) bak selvfølgelig
Stian Børresen Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 hvor mye skal du ha for eksosanlegget? Tja, er usikker på hva det koster nytt så kan evt sjekke det opp eller så kommer du med et bud:) en annen ting er at det muligens må kappes opp litt om det skal sendes, men dette kan jeg sjekke opp etterhvert.
Stian Børresen Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 har du bærebruer til E30(trenger en av sidene men husker ikke hvilken nå)? 320 (evnt noe som passer)bak selvfølgelig Jeg har muligens komplett 87mod 325 understell med nye dempere,komplette nye bremser bak og med en lav kmstand. ca 158.000. Jeg lurer på å kvitte meg med bilen siden det er litt rust på den så da er det mulig at alt slikt kommer til salgs:) Ribber den å sender den til høgger'n.
jallaask Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 er det orginal annlegg......nei vet ikke va det kan vere vert men kan ikke du gi enn lyd til meg når du har sjekka opp om det må kappes....det er jo bare og sveise i hope igjen:)
janerik171187 Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 har du bærebruer til E30(trenger en av sidene men husker ikke hvilken nå)? 320 (evnt noe som passer)bak selvfølgelig Jeg har muligens komplett 87mod 325 understell med nye dempere,komplette nye bremser bak og med en lav kmstand. ca 158.000. Jeg lurer på å kvitte meg med bilen siden det er litt rust på den så da er det mulig at alt slikt kommer til salgs:) Ribber den å sender den til høgger'n. hva blir den evnt prisen a?
Stian Børresen Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 er det orginal annlegg......nei vet ikke va det kan vere vert men kan ikke du gi enn lyd til meg når du har sjekka opp om det må kappes....det er jo bare og sveise i hope igjen:) Det er noe grovere enn orginalt men det ser orginalt ut med tanke på potta. Anlegget må kappes i 2 deler ihvertfall, det er jeg ganske sikker på.
jallaask Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 hva pris du tenker på da?? er det mye rust på det??
Stian Børresen Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 Skal prøve å få sett på det å tatt bilde. har så grusomt mye jobb for tiden så er lite fritid:P
jallaask Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 det hadde vert veldi fint. vet du ca hva du skal ha for det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå