Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en tøff kalender gave av kjerringa i dag :)

har aldri prøft noe sånt før, men gikk greit etter en del tenking :D Jeg var sikker på at det manglet brikker ca 1000 ganger :P

Forbanna dårlige bilder

• Svar 345
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hehe. Hvor hadde hun ordna det der? Vil og ha puslespill! :P

kan spørre når hun er done me gave utleverings runden sin :)

var faktisk jævlikt kjekt å pusle :) når det ikke ble et forbanna fjell eller en jævlige isbjørn OL..

GiljeN

Skrevet
Syntes den fargen på bilen din ser bra nok ut som den er jeg.

Var kult med det puslespillet. ;)

det bilde er tatt ca en uke etter lakkering i påsken i danmark..så bilen har fått en ca 10 lakkrens å boninger siden den tid å er relatift sliten.(

ser du sykler ? :) lyst å kjøpe lite brukt Angel sykkel ? brukt max 2timer :) går ibilligt billigt :D

GiljeN

Skrevet

jattajatta da var "fangern" kommet.. å må si passformen var ikke helt så jeg håpet på, men bedre en jeg forventet fra plomme frabrikken BS!! man skal lide for sjønnheten sier mor.. 2 bilde fra prøvemontering.

DSC01308.jpg

DSC01301.jpg

Skal prøve å få "prøve montert" sidesjørta å bakfangern en dag også.. sidesjørta er helt nye kun lakkert men aldri vert montert..passformen skal være 100 når de er orginale acs :)

GiljeN

Skrevet

Eg har kjøp, såmin s5 vinge blei sendt fra tyskland på mandag. skal prøve og se om det ser bra ut :) du veit vel kossen den ser ut?

skulle egentlig ikkje ha vinge eg heller. men kom over den :) heilt ny orginal i org ebmalasje og papirer :) skal se kosse den blir sammen med alpina front,m5 skjørt og hekk :)

tar nok ei stund og få den nå i juletida :(

en ting til: har du kjøpt de lykter?

Skrevet

heisann ja :) planer er egentli dynamic "vingen" som jeg tror det blir.. har ikke kjøpt de lykter enda nej..får ikke lappen tilbake før i sommer en gang så må nesten mangle noe får å ikke kjøre bilen sont før den tid :P

Skrevet

Nå er det jo linselys på nærlysene og fjernlysene blir ikke så dårlig, bare til å montere 50W xenon det :) Jeg har gjort dette og må si at det er ganske greit å gjøre når det kniper om peeng, nå har jeg dog hella DE på bimmern!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...