GiljeN Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Fikk en tøff kalender gave av kjerringa i dag har aldri prøft noe sånt før, men gikk greit etter en del tenking Jeg var sikker på at det manglet brikker ca 1000 ganger Forbanna dårlige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Hehe. Hvor hadde hun ordna det der? Vil og ha puslespill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Syntes den fargen på bilen din ser bra nok ut som den er jeg. Var kult med det puslespillet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Hehe, veldig bra gave ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Hehe. Hvor hadde hun ordna det der? Vil og ha puslespill! kan spørre når hun er done me gave utleverings runden sin var faktisk jævlikt kjekt å pusle når det ikke ble et forbanna fjell eller en jævlige isbjørn OL.. GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Syntes den fargen på bilen din ser bra nok ut som den er jeg.Var kult med det puslespillet. det bilde er tatt ca en uke etter lakkering i påsken i danmark..så bilen har fått en ca 10 lakkrens å boninger siden den tid å er relatift sliten.( ser du sykler ? lyst å kjøpe lite brukt Angel sykkel ? brukt max 2timer går ibilligt billigt GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 jattajatta da var "fangern" kommet.. å må si passformen var ikke helt så jeg håpet på, men bedre en jeg forventet fra plomme frabrikken BS!! man skal lide for sjønnheten sier mor.. 2 bilde fra prøvemontering. Skal prøve å få "prøve montert" sidesjørta å bakfangern en dag også.. sidesjørta er helt nye kun lakkert men aldri vert montert..passformen skal være 100 når de er orginale acs GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Looks Good, blir bra dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 har du kjøpt ac schnitzer s5 vinge til den og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 håper det blir bra ja nej jeg har ikke det espen`` har egntli tenk å ikke ha vinge.. me mindre den er veldigt tøff GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Eg har kjøp, såmin s5 vinge blei sendt fra tyskland på mandag. skal prøve og se om det ser bra ut du veit vel kossen den ser ut? skulle egentlig ikkje ha vinge eg heller. men kom over den heilt ny orginal i org ebmalasje og papirer skal se kosse den blir sammen med alpina front,m5 skjørt og hekk tar nok ei stund og få den nå i juletida en ting til: har du kjøpt de lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 heisann ja planer er egentli dynamic "vingen" som jeg tror det blir.. har ikke kjøpt de lykter enda nej..får ikke lappen tilbake før i sommer en gang så må nesten mangle noe får å ikke kjøre bilen sont før den tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 såpass kom øve nåke eg tenkte eg sku prøva http://www.youtube.com/watch?v=GS-jyLGw ... re=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 om du gjør det der må du jo få verdens dårligste lys. en reflektor skal jo liksom reflektere lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Nå er det jo linselys på nærlysene og fjernlysene blir ikke så dårlig, bare til å montere 50W xenon det Jeg har gjort dette og må si at det er ganske greit å gjøre når det kniper om peeng, nå har jeg dog hella DE på bimmern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå