Gå til innhold

GiljeN`s e34 Understell next :)

GiljeN
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 345
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forbanna vrak..turboen slår inn veligt seint nå..ligger på minus 8 når jeg kjører seint bort over.er det rett ? var helt anderledes før jeg satt på cooler..da lada den liksom jevnt oppover fra 2500-3000 til maks.. nå lader den ikke før 4 ca og går veldigt seint før den lader..kan det ha noe me at jeg ikke har ny hjerne i nå ? eller lengdenpå cooler røra iforhold til rett fra turbo til innsug ?

DSC01646.jpg

DSC01647.jpg

DSC01648.jpg

DSC01649.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oida se her ja :) bilen er i orden den..noen som har tullet litt her :S har derimot sluttet å virke i går/søndag. har fynket helt fint hele helga.. men så kom søndagen og skulle på go tur..fylte på mer bensin en ellers. ikke 20 liter nå men 40. så begynner den å monge.. fynker greit om du gir gass seint. men om du trør på gassen fort så dauer den av :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pluggar fynka isje..har og montert flonka nye bensin pumpa.. svive så en gammale trebåd å dør når eg gir gass. har jeg ledningen i så luftmassemålern så starter den..så tar jeg den ut mens den sviver så sviver den fint men dør etter 20sek ca.. tar jeg den inni igjen så sviver den sygt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bler leie meg når eg ser bilde fra fredag før crusing:S nå står ann i garagen å vuderer sterkt å plukke i deler og selge bort samt alle delene som egentli skal på :)er for gla i gogutten til å selge.skal graves ned i hagen(L)

DSC01666.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...