GiljeN Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 jattå då har d sjedd bittelitt de 2 dagane her brann i bil å bilen har greid å svi 2stk hjerner weee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Forbanna vrak..turboen slår inn veligt seint nå..ligger på minus 8 når jeg kjører seint bort over.er det rett ? var helt anderledes før jeg satt på cooler..da lada den liksom jevnt oppover fra 2500-3000 til maks.. nå lader den ikke før 4 ca og går veldigt seint før den lader..kan det ha noe me at jeg ikke har ny hjerne i nå ? eller lengdenpå cooler røra iforhold til rett fra turbo til innsug ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Ble konge dette GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 ja greit nokk..ser ikke ut det nå da. men skal fikse det når alt er som det skal blir trøtt å lei av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 da var bilen knyttet rundt en lyktestolpe :S:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 huff da, kondemdert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 uffda! alle E34'ene jeg følger med på forsvinner jo. hva var det som skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Hahaha du får d t ka som har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Slik går det når turboen lader veldig sent, da må det satses mer. Hehe, kondolerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 oida se her ja bilen er i orden den..noen som har tullet litt her :S har derimot sluttet å virke i går/søndag. har fynket helt fint hele helga.. men så kom søndagen og skulle på go tur..fylte på mer bensin en ellers. ikke 20 liter nå men 40. så begynner den å monge.. fynker greit om du gir gass seint. men om du trør på gassen fort så dauer den av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 prøvde bilen til giljen i helga..må si jeg er imponert:) funka bra og deilig lyd..merkelig at den dauer av nå da gilje..kravstor den bilen din ..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 jau godt någen ligan har prøft alt nå..pluggledingar,coil,lamda,kondens,luftmassemåler,chip,fordeler,rotor,btr.. får prøva nye pluggar igjen i dag då hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 pluggar fynka isje..har og montert flonka nye bensin pumpa.. svive så en gammale trebåd å dør når eg gir gass. har jeg ledningen i så luftmassemålern så starter den..så tar jeg den ut mens den sviver så sviver den fint men dør etter 20sek ca.. tar jeg den inni igjen så sviver den sygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 sviver nå fint på tomgang men når jeg gir gass så skyter den svart røyk å fjusker..sommeren narmer seg greit og bilen har slått seg vrang weee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 bler leie meg når eg ser bilde fra fredag før crusing:S nå står ann i garagen å vuderer sterkt å plukke i deler og selge bort samt alle delene som egentli skal på :)er for gla i gogutten til å selge.skal graves ned i hagen(L) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå